Nikkamoren Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Hei Kom akkurat på nå, etter 2 mnd, at jeg kanskje skulle ha kjøpt sånn "minnebok" som man limer inn hårtuster og slikt i. Har dere noe minneopplegg som dere lager?
Singer82 Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Vi har mye familie som ikke bor i nærheten, så vi har laget en hjemmeside (passordbeskyttet) hvor vi legger ut bilder, filmer og blogger om lillejenta. Fin dokumentasjon og minner til henne senere også.
Gjest Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Jeg skriver en form for dagbok til vesla.. Begynte med dette mens jeg planla å bli gravid, og skriver fortsatt.. (ikke hver dag, men når jeg føler for det) Setter inn bilder og diverse annet, skriver om utviklingen hennes fra uke til uke, skriver inn sanger jeg synger og ellers det jeg føler for.. Kjempekoselig å sitte med boka og skrive.. Fikk også en babybok til dåpen, men er ikke like flink til å skrive i den.. For å holde familie som bor langt unna oppdatert legger jeg også ut noen bilder med tekst på blogg... Koser meg masse med å "dokumentere" og håper velsa setter pris på dette når hun blir stor.. Og hvis ikke, så har jo jeg noe å se tilbake i.. Huske babytiden..
gulterkult Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Jeg kjøpte en sånn "ferdig" til å fylle ut. Første tann:.............................. Første skritt:.......................... Osv. Syns det er kjempegøy å skrive og lime inn bilder, koser meg! Hadde sånn selv som liten, og jeg elsket å kikke i den, for det var MITT album! små gleder... Skrev også litt dagbok da jeg var gravid, morsomt å lese i nå! Men husker sjelden å skrive dagbok, så det ble med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå