Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤ Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 da melder jeg meg inn her igjen.. mange her som ble gravide rett etter de slutta på cerazette?? slutta 14. november, eneste jeg har fått er et par dråper blod, og masse seigt slim.. mensen kom jo så fort jeg glemte ei pille tidligere!!!
Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤ Skrevet 24. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2010 lenge siden, mista den pga cerazette..
Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤ Skrevet 24. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2010 lenge siden, mista den pga cerazette..
snuppo Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 aha,,,...har kun brukt den for mange år siden, da jeg nesten mista mensen helt p.g.av den når jeg brukte den,
nelliik m/blå & rosa Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Nope, ble ikke gravid rett etter pilleslutt med cerzette her Sluttet allerede i april 10`.. Etter flere mnd uuten mens pga den drittpilla! Og egentlig burde jeg jo skjønt at dette var en pille det tok tid å komme tilbake i normal syklus etter pilleslutt, siden jeg tilogmed mistet mens helt mens jeg gikk på den!! Vi begynte ikke å prøve før i august da, i håp om at alle hormoner hadde gått tilbake til seg selv. I løpet av de første 6 mnd etter pilleslutt, hadde jeg sykluser på 21-33 dager.. Mens denne mnd, 7. mnd etter pilleslutt/4.pp, kom den som normalt på dag 28 - som alltid tidligere i mitt liv. Så mulig den først nå har stabilisert seg, etter 6 mnd fra pilleslutt. OG aldri om jeg noen gang skal bruke cerazette igjen! aldri.. Håper det går raskere for deg, eller at du kansje er mer tålmodig enn meg Lykke til
Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤ Skrevet 24. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2010 kjedelig å vente.. ikke noen tålmodig person jeg heller, så håper d går litt fortere for min del:) ble gravid ved at jeg glemte ei pille sist, men det var ikke cerazette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå