<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 syntes min lille jente på 7 uker virker konstant tett hele tiden. Høres ut som hun er skikkelig tett i nesen,men når hun spiser virker hun ikke tett i det hele tatt.. Merkelig. Syntes kanskje hun virker mest tett etter å ha sovet en stund og virker nesten litt hes eller hva jeg skal kalle det. Har hittil kun dryppet med mm da jeg liksom ikke vet om hun er tett eller om det bare er noen lyder hun lager,ikke godt å si for hun lager MANGE rare lyder! hehe Men kommer til å kjøpe meg en sånn nesespray tilfelle jeg trenger det en dag,men liker ikke å bruke sånne ting på babyer. Noen som er i samme situasjon her?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Lillesnupp på 2 mnd har vært mye forkjøla i sitt korte liv stakkars, blir jo så lett smitta av storesøster.. Er vel ikke så mye å gjøre med, men man kan jo fint spraye med isotont saltvann- snakket med legen om dette, og det var null problem. Har ikke gjort det enda, siden hun spiser og sover greit, og ikke ser ut til å plages nevneverdig med det, men blir hun verre skal jeg spraye med saltvann. Mm kan visst gjøre vondt verre har jeg hørt, altså at det tetter igjen nesen fremfor å løse opp- så de har stort sett sluttet å anbefale det.
Sannellerslik? Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 jepp! min lille jente på 1 mnd har også vært tett helt siden hun ble født.. d varierer litt hvor tett hun er.. hun har også hostet litt. Men storesøsteren har også vært forkjølet så hun har nok smittet henne med denne hostingen. Men det att hun er tett, tror jeg bare er normalt.. synst d er så mange som sier att bebien deres er så tett. Jeg bruker saltvannsspray på henne, og d hjelper bra:) Men kun viss hun er veldig tett og d virker som d plager henne.. Er som regel til natten hun får det. Tror ikke det er noe i veien for å bruke det, siden d ikke inneholder noe konserveringsmiddel (eller hva d heter? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå