Gå til innhold

Symptomer i uke 8?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med dere?

Her kommer og går symptomene så jeg nesten blir smårar. Skal på ul i dag og hååååper alt er ok. brun utflod i går og litt i dag..

Kvalm en dag, toppform neste...

Ømme pupper i det ene øyeblikket, for så å ikke legge merke til dem. Så snålt?

Hvordan har dere andre det i ca samme uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg er berre i veke 4, men er allerede kjempe øm i puppane og småkvalm innimellom. er vel et godt tegn :)

det med brun utflod trenger ikkje være nåkke :) med førstemann hadde eg småblødninger fram til eg var 22-24 veker på vei og han er heilt frisk og kom 2 dagen før termin :)

Skrevet

Jeg er 8+1 idag. Er litt småsvimmel innimellom, og føler meg derfor litt uvel fra tid til annen pga det. Dessuten har jeg ømme brystvorter, og har hatt det i ca 3-4 uker. Er veldig (!) oppblåst i magen, og orker snart ikke å kjenne lett press fra buksestrikken i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har det så å si helt likt som LiteNurk, og er 7+2. Magen er verst om natta og puppene varierer det med. Tror mye handler om at man går og kjenner etter symptomer og tenker så mye at man blir forvirret til slutt. Slik er det i hvertfall for meg ;)

Skrevet

Jeg er i uke 9 da men her og kommer og går sumptomene litt. Noen dager veldig ømme pupper andre dager ikke, Også spyr jeg aenhver dag haha. Er allltid småuggen da men, noen dager kan jeg vaske hele huset og andre bare ligge på sofaen omtrent. Men av sumptomer har jeg iallefall:

Kvalme (avogtil med oppkast)

ømme pupper

tisser ofte

utroooolig trøtt

oppblåst

og problemer med magen:p

Skrevet

Vil også si til HI at utfloden trenge ikke bety noe:) jeg hadde brun utflod i 3 uker(!) men var på ul etter en uke med blødning da så vi fostersekken, så ny ul 4 dager etter og da slo hjertet:D det var visst en blodannsamling i livmorhalsen, og det er veeldig vanlig å blø litt i begynnelsen:) Krysser fingrene for at alt er bra med spiren din:)

Skrevet

Jo, og så er jeg trøtt hele tiden, og av alle merkelige ting; jeg nyser ofte!

Skrevet

uke 7 her og ingen spesielle symptomer.. Litt øm i magen kanksje.. og treg mage. Nesten så jeg lurer på om alt er som det skal der nede... men ingen blødning så er vel fortsatt gravid da:) Prøver å ikke tenke så mye på det.. får ikke gjort noe til eller fra alikevel.. :)

Skrevet

Ahhhh, jippi!!

Etter 2 MA i sommer uke 14 og 10, trodde jeg at jeg gikk mot min 3. idag etter to dager med brun utflod og lite symptomer.Dessuten var det veldig liten vekst på forrige ul og jeg ble satt mye tilbake.

Er i himmelen nå!! H*n hadde fantastisk hjertelyd og frekvens, og hadde tatt igjen den minimale veksten fra forrige ul.

Nå ble jeg derimot satt frem 2 dager,og det føles som en seier i dag.

Pga den dårlige veksten sist ul klarte jeg ikke å glede meg så mye som jeg skulle, hadde det slik forrige sv.skap og da var det noe som gikk galt. Så i dag etter ul nr to, kan jeg endelig glise igjen. Føler meg så lykkelig.-) Vet at det er noen risky uker igjen, men idag føler jeg meg nesten uovervinnelig, og ENDELIG fokuserer jeg på at det skal gå bra og ikke omvendt. Gyn mente brune utfloden kom fra enten hormonstøtten jeg går på, eller at morkaka lå veldig langt nede over livmorhals.

Så hadde kanskje ikke mine vekslende symptomer så mye å si alikevel da? :-)

Skrevet

Lite symptom her, er 7+5 og har mest vanskeleg for å tru at eg faktisk er gravid... men må vel berre stole på positiv test pluss ingen mens :-) Har ømme/såre brystvorter, og siste dagane også ømme bryst, men elles ingenting. Er glad for ikkje å vere sjuk, men samstundes vil ein jo gjerne kjenne at ein er gravid, er meir betryggande liksom :-)

Skrevet

Kjenner meg igjen her ja.. Tror jeg er 8+2 og føler endel av symptomene har forsvunnet litt de siste dagene.

Har ikke følt meg noe kjempedårlig, men i starten var jeg mer uvel/svimmel, såre brystvorter og treg mage. Nå merker jeg kun litt svimmelhet en gang i blandt og er redd for at det skal vere noe galt :S

Har heldigvis fått meg legetime på tirsdag og håper jeg blir henvist til tidlig UL sånn at jeg kan få bekreftet om det er noe galt eller ikke.. Krysser fingrene for at alt er bra :)

Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg. Noen går gjennom første trimester med mye symptomer, mens andre har ingen eller litt. Det er hvertfall dette jeg sier til meg selv nå som jeg er 7 + 2 og symptomene går opp og ned. Hvordan gikk UL?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...