teso6 Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Vente barn nr 4. Veit det blir ei jente, men står heilt fast ang navn...!! Det er viktig for meg at det ikkje er eit topp 10. navn. Gjerne litt gammalt.... Tar gjerne i mot forslag.!! Kva synest deko om Silja?
prebs Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Silja er kjempefint :-) Liva Elida Hedvig Synne Ellisiv Klara er litt i samme stil, synes jeg.
teso6 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2010 Tusen takk, mange fine her, men som er "brukt" av andre eg kjenner Klara er kjempe flott, men ser det er på vei inn som eit populært navn....og då kan eg ikkje ha det. Liker å ha spesielle navn på podene. Runa, Rakel, Eldrid er òg aktuelle navn.... Huff, det er så VANSKELIGT!!! Med dei 3 andre var det enkelt, men ikkje denne gongen...hmm
LilleBitteliten Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Ser du vurderer Eldrid, Rakel og Runa. Liker ingen av de. Silja derimot er veldig fint! :-) Liker det navnet bedre og bedre! Stemmer på Silja, jeg :-)
teso6 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2010 takk for tilbakemeldinga Ja, eg heller mest over på Silja eg òg. Mannen som er så higen på dei andre, men han falt veldig for Silja han òg. Så trur det er avgjort No bare venta eg på at tulla skal komme til verden....vente vente vente!! Kansje ho komme no når navnet er avgjort )
Medi Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Jeg synes Silja er et ganske merkelig navn. Jeg liker ikke Silje, synes det er harry. Liker Lilja og Tilje bedre enn Silja, tror jeg. Synes også det kommer litt an på hva de andre barna dine heter, men Silja er uansett noe ikke alle andre heter, og det er jo positivt.
pinoisme Skrevet 24. november 2010 #9 Skrevet 24. november 2010 Jeg liker Runa og Rakel bedre enn Silja. Hva med Karla istedenfor Klara (jeg synes Karla er kulere)?
LilleBitteliten Skrevet 24. november 2010 #10 Skrevet 24. november 2010 Så bra du velger det! :-) Silja er flott!
Gjest Skrevet 24. november 2010 #11 Skrevet 24. november 2010 Synes Silja er fint, jeg Kanskje fordi vi vurderer Vilja selv, ganske likt Oline? Litt gammeldags, og ganske søtt..
Suebird Skrevet 24. november 2010 #12 Skrevet 24. november 2010 Silja er et utrolig nydelig navn! Alde Nea Timea Tindra Milja Minnah Elvira Stella Elea Enea Emine Lova Evine Alvira Elmine Helmine
signifikansverdi Skrevet 25. november 2010 #13 Skrevet 25. november 2010 Silja er jo fint. Eller hun kan hete Silje, har du tenkt på det? Noen andre forslag: Olaug Siri Synnøve Ruth Marilaika
Gjest Skrevet 27. november 2010 #14 Skrevet 27. november 2010 Jeg syns Silja er et teflonnavn, glatt og intetsigende.
Gjest Skrevet 27. november 2010 #15 Skrevet 27. november 2010 Jeg syns Silja er et teflonnavn, glatt og intetsigende.
namedrop85 Skrevet 27. november 2010 #17 Skrevet 27. november 2010 synes ikke man skal gi barnet forkortelser av finere navn... Cecilia/Cecilie er mye finere synes jeg
Super-Langbein Skrevet 27. november 2010 #18 Skrevet 27. november 2010 Kremt host host! Silja er ikke en forkortelse eller en variant av navnet Silje, men er er derimot et kvinnenavn av finsk opprinnelse. Betyr visstnok sel. Har også hørt betydningen "den hvite pike", kilde ukjent. Tegneseriefiguren som på norsk heter Langbein het Silja i det gamle Jugoslavia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå