enits40 Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg oppdaget noen gule flekker på det ene ammeinnlegget jeg har ligget med i natt. Ble veldig redd! Ikke noe på den andre siden. Noen som vet hva det kan være? Betennelse? Ser ikke ut som om det er noe utvendig som verker...Kjenner det er litt vondt på den siden når han tar brystet, men har tenkt at dette er helt normalt i og med at vi bare har holdt på med amming i to uker... Huff, håper ikke dette er noe farlig. Fargen så ikke sunn ut.:-(
Mjølkekua Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Nå bruker jeg ikke ammeinnlegg denne gangen, men husker fra sist at jeg ofte hadde sånn. Tror det bare er fet melk som er ganske gul. Det kan jo selvfølgelig være noe annet, men hvis du ikke har noe vondt under / etter amming og brystknoppen ser fin ut, tror jeg ikke du trenger å bekymre deg ;-)
enits40 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2010 Godt å høre at flere har hatt det sånn! Jeg synes det var skikkelig tydelig gult, og ble veldig bekymret, men da er det sikkert som du sier. :-) Mulig at jeg kan spørre helsesøster som snart skal komme på hjemmebesøk også, for sikkerhets skyld. Litt rart at det skal være bare på den ene siden...Men på den annen side er det jo så mye rart som skjer med kroppen i løpet av graviditet/barseltid, så...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå