*Ønskergjerne* Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg har lenge sett flere innlegg der de som sliter egentlig burde igang med assistert befruktning men må enten slå det fra seg eller vente en stund på grunn av økonomi. Så jeg gikk i banken igår og opprettet en konto (i mitt navn da,pga det ikke gikk med ett anna navn siden æ ikke driver noe) som jeg tenkte vi kunne få igang en pengerullering/innsamling for å hjelpe dem som ikke har råd til denne muligheten,som trenger litt støtte! Pga arveoppgjør satt jeg 7000,- med en gang inn på konto for å ha en god start... Jeg oppgir herved mailadressen min nederst,slik at dere som vil støtte kan spør etter konto-nr hvis dere vil støtte. Alt hjelper,om det er 50 kr eller 500. beløpet bestemmer dere! vil skrive opp alle navn som støtter , og lage en fin historie om dette som vi offentliggjør til blad/avis eller tv. De som virkelig kunne trenge hjelp her nå , kan også sende meg en mail , fortelle om sin historie, så skal vi nok få hjelpe de vi greier. Håper vi kan hjelpe flest mulig i en vond situasjon!! Selv har jeg prøvd i over 3 år nå,og skal vel samme vei,men pga arv,så har jeg nå satt av penger til dette. men vil gjerne hjelpe andre i en dårlig situasjon , og få flere flotte mennesker til å gi bare litt. satser på å gjøre innsamling her i nærmiljøet også,slik at jeg kan sette enda flere penger inn , og uansett kommer jeg til å sette inn småbeløp fortløpende,for det greier jeg vi kan komme langt på kort tid om folk støtter litt,og håper å hjelpe flest mulig i denne saken! mailadressa mi er : [email protected] foreløpig,skal opprette en annen mail til dette da denne er min private. håper du sitter der og føler du kan hjelpe,ikke nøl med å ta kontakt om du enten vil bidra eller om du faktisk kunne trengt denne hjelpen:) jeg vil da ha en bekreftelse at dere er i videre utredning og assistert befruktning er neste steg,sammen med en historie om prøvetiden jeg kan lage en offentlig historie av. Dette selvfølgelig om jeg får lov og offentliggjøre historien så klart. Navn kan anonymiseres! Ønsker alle en flott dag videre,flott om innlegget mitt blir holdt høyt oppe på sida , eventuelt kopiert videre til andre forum her inne!!!
White*Angel Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 For en flott tanke! Det er slitsomt å prøve så lenge ja.. Blir 3 år nå i des til oss. Men nå er prøvinga lagt på hylla til jeg har fått innkalling til Tr.heim til IVF! Kan ta 3-4 mnd, men jeg har ventet så lenge nå at jeg kan vente litt til:) Det er som regel økonomien som setter en stopper gitt:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå