Gå til innhold

heeellooo mars april mager det blir nytt treff =)

Anbefalte innlegg

tiden gikk så fort og jeg glemte i min distré verden å sette opp nytt treff >.<

da blir det torsadg 4 desember kl 19.00 på philias fogg.

om noen ønsker å gå en annen plass ås er det jo bare å komme meg forslag =)

nå har jo de fleste vært på UL, gleeeeder meg til å høre =)

snakkes snart da =)

Fortsetter under...

Ja nå var du treige altså for dette e jo tross alt bare ditt ansvar hahaha huff då..

Eg e med

Og hvis noen "nye" leser her så kan jeg si at jeg var med for første gang sist gang og alle var veldig snille og tok godt i mot meg..så det var ikke så skummelt som jeg hadde fryktet :-)

Også har jeg bestemt at jeg skal ha sjokolade fondant til dessert jiiiihaaa!!!

Hei på dere! Jeg har veldig lyst men blir litt forsinket. Begge ungene skal i bursdagsselskap på forskjellige plasser så det er ferdig kl 7 + kjøring... tror ikke jeg er der før halv 8 eller kvart på 8 altså. Men jeg kommer til dessert hvertfall;-)

Har veldig lyst, men må se det litt an. Har en avtale i Randaberg frem til 7 og må evt ta buss etterpå. Blir i såfall ganske forsinket. Var veldig koselig de andre gangene og den fondanten har jeg og lyst på:-) treffes kanskje:-)

Annonse

Her dere! :) Jeg skulle gjerne blitt med i morgen, har vært kjempekoselig de to gangene jeg har vært med! :) Men har ligget syk nå en ukes tid, så er redd jeg ikke får vært med i morgen.. Men jeg blir gjerne med igjen ved neste treff! :)

jeg har jo ikke tenkt på at bord må bestilles av en eller annen grunn og ringte nå nettopp.. og dte er helt fullt der i kveld. kommer noen på en plass vi kan stille opp uten bordbestiling? ser jo ikke ut som om vi blir så innmari mangen denne gangen....

sorry folkens..

Oi, det var litt dumt. De aller fleste plasser er det greit å bestille bord, så jeg kommer ikke på en plass sånn i farten. Ofte fullt spesielt på torsdager, fredager og lørdager...

Det er fort gjort å glemme ut sånne ting, så du er absolutt tilgitt ninavettu! :-)

Skal vi prøve igjen neste uke heller? Med et bestilt bord? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...