Gå til innhold

Noen som har opplevd og ikke få mens ved sprøyte start?? :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen av dere som har opplevd å ikke få mens til sprøte start på synarel nese spary? Event hva skjedde da? Måtte dere fortsette med spary eller hva skjedde? Må få mens innen tirsdag men kjennes ikke ut som om den kommer.... :(

Håper på svar.......... klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hvorfor må du få mens? I brevet jeg fikk fra sykehuset (st. Olav), står det at man kan få blødning mens en bruker synarela, men at det ikke gjør noe om en ikke får blødning...!??

Skrevet

I brevet fra Porsgrunn står det at de skal kontaktes hvis ikke det har kommet en blødning før sprøytestart.

Ville ringt å hørt med dem, der du hører til.

Skrevet

Husker ikke helt, men tror jeg måtte gå en til to uker over forventet start av injeksjonene før mensen kom. Fikk inntrykk av at den burde komme for å rense ut alle rester etter forrige syklus og dermed være klar for neste. Skulle fortsette å spraye til mens.

Det gikk forøvrig veldig bra med forsøket til tross, ta kontakt med klinikken du så er du sikker.

Skrevet

Har du tatt en graviditetstest? Blødningen er vel for å utelukke at du er gravid. Hvis du har gått mange dager over forventet mens, ville jeg prøvd en test. Ikke brukt synarela jeg da, men suprecur. Mensen kan vel bli litt forsinket av denne. På riksen skal vi også gi beskjed hvis ikke mensen har kommet innen 3 dager før sprøytestart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...