Talie Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Hei. Brukte Ladycomp som prevensjon i 3 mnd, så brukte jeg den for å bli gravid. Den beregnet den dagen jeg var fruktbar og det stemte, for jeg ble gravid på første forsøk. Her er litt info: PFCen er enkel i bruk: Den viser tid og dato og har vekkeklokke som stilles etter behov. Når du våkner, ser du målesymbolet i displayet. Trykk sirkeltasten og legg sensoren under tunga. Etter ca 1 minutt er målingen ferdig. Hvis du har menstruasjon registrerer du det i PFCen. Etter målingen kan du sjekke om du er fruktbar eller ikke for det neste døgnet: Grønt = Sikker Rødt = Fruktbar Rødt blinker = Eggløsning forventes Selger den til ca 2000 kr, jeg betaler frakt Send mail eller send ring: 92806024
Talie Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 24. november 2010 Mer info: For dere som ikke vet hva dette er, er det et moderne og teknologisk prevensjonsmiddel, helt uten bivirkninger! Ladycomp måler temperaturen din i kroppen hver dag til samme tid, og siden kroppens eggløsningssyklus henger parrallelt sammen med temperaturen i kroppen, kan ladycomp fortelle deg nøyaktig hvilke dager du er fruktbar på. Her åpner det seg to forskjellige bruksområder: - Hvis man ønsker å bli gravid, kan ladycomp brukes for å vise hvilke dager man er fruktbar på. - Hvis man ønsker prevensjon, kan ladycomp brukes for å vise hvilke dager man bør holde seg unna. Etter at temperaturen er tatt, får du grønt lys som indikerer sikre dager, og rødt lys på fruktbare dager. Rødt blinker når eggløsning forventes. Graviditet bekreftes ved at rødt-gult-rødt lyser samtidig. I hver syklus telles dagene fra første menstruasjon. Du kan bla tilbake 6 måneder for å lese av måledata og datoer for tidligere eggløsninger. LadyComp har også en statistikkdel der du kan lese av informasjon om syklusen din. Hvis du ønsker det, kan du ta utskrift av alle lagrede sykler. Ladycomp kan også oppgraderes til den mere avanserte babycomp, som også har en planleggingsfunksjon, som hjelper til med å planlegge hvis man skal bli gravid. For mer informajon, se www.pfc.no,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå