Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet snart ikke min arme råd. Legger meg tidlig og er helt utslitt, så går det ca 2,5 timer og jeg våkner (fortsatt like forbanna trøtt og sliten) og får bare ikke sove igjen... Noen tips?

Tira

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akurat som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg legger meg før kl. 23, våkner i 2-3 tiden og er lys våken. Ligger deretter bare og slumrer fram til jeg står opp i 6-tiden. Jeg aner ikke hvorfor jeg våkner. Jeg har hørt at det er bedre å stå opp og gjøre noe enn å ligge og vri seg, men det orker jeg bare ikke. Prøv å ikke drikk eller spis så mye etter kl. 18.

Skrevet

Kjenner meg igjen. Rart siden jeg sov så sinnsykt godt i forrige svangerskap. Har tenkt å prøve akupunktur. Leste en plass at det kunne fungere på "vanlige" søvnproblemer - kanskje en ufarlig metode for gravide også!

Ellers har jeg startet med å legge meg kl 2100 hver kveld. Fungerer så lenge jeg står opp kl 0600.... Gir ikke så mye rom for et familieliv - men jeg slipper i allefall å sovne bak rattet på vei til jobb!

Skrevet

Akupunktur må testes tror jeg! Var ikke klar over at det gikk an. Skal høre med jordmor på fgredag, for dette her går ikke i lengden. Stakkars samboeren min som har en sur og grinete kjerring å forholde seg til her. Er nok ikke bare lett å være han om dagen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...