Gå til innhold

Tidlig positiv med tvillinger- vet det er spurt før- men vær snill å svare??;)

Ellemelledegfortelle:)

Anbefalte innlegg

Har inntrykk av at mange her inne har fått tidlig positiv gravtest?! Får man tidligere positiv test med tvillinger, jeg har drømt om tvilinger i en uke nå, har alle graviditetssymptomene som sist, bare ganger ti!! men jeg skal ikke ha mensen før om en uke, sÅ har ikke turt å teste enda, hva er det tidligeste dere har fått positivt test??

Fortsetter under...

Fikk positiv test 3+1, altså 8 dager siden eggeløsning, eller i mitt tilfelle, egguttak (IVF). Den var svakt positiv og nesten ikke en synlig strek, men den var der. Testen neste dag var litt mer positiv, men fremdeles svak. Så tok jeg en ny test på ettermiddagen, og den ble tydelig positiv. Alle testene etter det var veldig positive, så jeg produserte HCG veldig fort. Hvis jeg testet på ettermiddagen, var de sterkere enn de på morgenurin, osv. Ved IKM var teststreken nesten dobbelt så sterk som kontrollstreken, og burde sikkert skjønt at det var to, men fikk det først bekreftet på tidlig UL:

Lykke til!

Fikk positiv test 3+1, altså 8 dager siden eggeløsning, eller i mitt tilfelle, egguttak (IVF). Den var svakt positiv og nesten ikke en synlig strek, men den var der. Testen neste dag var litt mer positiv, men fremdeles svak. Så tok jeg en ny test på ettermiddagen, og den ble tydelig positiv. Alle testene etter det var veldig positive, så jeg produserte HCG veldig fort. Hvis jeg testet på ettermiddagen, var de sterkere enn de på morgenurin, osv. Ved IKM var teststreken nesten dobbelt så sterk som kontrollstreken, og burde sikkert skjønt at det var to, men fikk det først bekreftet på tidlig UL:

Lykke til!

Hei

Her ble også satt inn egg og skulle teste 9. dag. Tok en hjemmetest morgen før som viste svakt positiv. Samme kveld var streken sterkere. 9. dag tidlig viste clearblu 2-3 uke. Gyn testen/ hcg viste også tydelig graviditet. Skal på UL 1.des.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...