Gå til innhold

Hvor mange av dere hang med på Småtroll 0-1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk også barn høsten 08 og husker godt mange av nickene nå på småtroll 2-3. Og selvfølgelig husker jeg Lykkeli,Husmus,LilleElla og Freken - leste alt dere skrev. Så godt å vite at livet var normalt, når 4 andre damer kunne snakke om det samme. Savner dere!

Ingen flere barn på oss. Var gravid men mistet for 1 uke siden; hadde gledet meg til å følge en ny gruppe, men blir vel en annen gang - om mannen min noen gang blir frisk og kommer hjem fra sykehuset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, jeg har hengt inne her leenge ... siden høsten 07 faktisk.

Begynte med BliGravid, så til bam, videre til Dib, BliGravid igjen ...osv... ;)

Har hatt samme nick hele veien... bare slengt på et par unger underveis :) Fikk ei jente våren 08 og en gutt sist sommer (10).

Synes absolutt jeg kjenner igjen nicket ditt!

Og mange andre her:)

Klem fra oss.

Skrevet

Å jadda, har da holdt på masse her på 0-1, 1-2 og nå 2-3! :)

Fikk ei jente i mars-08 :)

Skrevet

Jeg var sånn passe aktiv på 0-1, men falt av da jeg begynte å jobbe igjen. Nå er snuppa straks to år, og jeg fikk lyst til å titte innom en liten tur. Nicket er det samme.

Veldig trivelig å se igjen mange av de samme nickene, føler jo på en måte at jeg "kjenner" flere av dere. Kanskje det er på tide å dibbe litt igjen? ;)

Skrevet

Ja jeg hang mye på Småtroll 0-1 (og før det på bim på diverse forumsider siden vi slet en god stund før vi tilslutt fikk en prøverørsgutt i november 08)

Fikk en gutt til i august 10, så nå henger jeg litt overalt. Jeg har byttet nick nå. Før kalte jeg meg "babyklar", men følte at jeg ikke kunne gå rundt å hete det for alltid.

Jeg husker mange av dere, men har ikke vært så aktiv på å skrive innlegg selv, så neppe mange som husker meg.

Skrevet

Frøken Freken, jeg har det som deg: Har lyst til å bli tobarnsmor, men nå er alt liksom så bedagelig. Dessuten har jeg aldri prøvd å bli mamma, lillegutten vår var ikke planlagt. Kjenner at det nesten stresser meg at vi nå må planlegge og prøve å bli gravide igjen en gang. Hvordan gjør man det liksom? Hehe:)

Skrevet

Det er vel antakeligvis bare å sette i gang, tenker jeg;) Da kan vi to og shari_z bli den nye banden på småtroll 0-1 2011!

Skrevet

Jeg er også med! I august er jeg tilbake og maser på 0-1!

Skrevet

Jeg også :-) Har en gutt født i sept.-08, og skal henge på småtroll 0-1 igjen fra februar en gang (håper jeg....). Termin 10.02.11.

Skrevet

Da er det bestemt at spiralen skal fjernes i mai. Trøste å bære, orker vi dette da? Hehe.

Krig i huset ikveld - jeg hadde glemt å tørketromle den nyvaska favorittpysjen til lille hissigpropp. Det er jo et under at han faktisk sover nå. I dag tidlig måtte vi gå ut utgangsdøra tre ganger fordi han måtte gjøre det på sin måte, helt alene, uten hjelp, i snøstorm, med smokk og kosebamser i hånda, mens mamma skulle skrape bil. Han skulle forresten også skrape bilen samtidig som han holdt kosebamsene i hånda. Gjett hvem som ble illsint da han ikke fikk skrape... Jeg gjentar: trøste og bære, orker vi dette da? :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...