Gå til innhold

Hvor mange av dere hang med på Småtroll 0-1

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og hadde dere samme nicket da?

Hilsen en som er litt nostalgisk, og syns det er kjekt å møte gamle "kjente" på dib.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, men jeg har bytta nick en gang (tror det var mens jeg var på småtroll 0-1). Ellers alltid vært aktiv på Flaske. :)

Skrevet

jepp og ja samme nick siden bim

Skrevet

:) Med puppene ute satt jeg og hang på småtroll 0-1. Og tenk - nå er det småtroll 2-3.

Jeg var langt ifra den mest aktive. Husker at jeg innimellom "smugleste" tråden til deg, husmus, ella og lykkeli. Har en sønn på lik alder, og lo så godt av de hverdagssituasjonene dere beskrev - kjente meg så godt igjen!!

Skrevet

Har hatt same nick alltid, og hang nok på småtroll 0-1 ein gong. Men det begynner å bli ei stund sidan (lille fylte 3 for tre veker sidan).

Skrevet

Ja, jeg er her jeg vettu, baby!

Og morsomt å se at noen husker tråden vår enda hihi, vi skravler jo fortsatt mye sammen men har flytta over på facebook istedet=)

Kjenner igjen mange nick her inne jeg også, og synes det er morsomt å se at stadig flere får nye spirer og store mager, og at alle de søte bebisene våre vokser til og blir små småfolk m store meninger:D

Skrevet

Jeg var der med samme nicket. Jeg synes det var mye god hjelp i å lese om andres hverdag og bekymringer med bittesmå barn, og jeg har fått mye fornuftig (og myyyyye ufornuftig) med meg fra disse sidene :)

Skrevet

Hvordan går det med deres småtroll på 2-3 da? Vi feiret nettopp toårs dag med brask og bram!! Synes det er så kjekt å se hvor mye de har lært på ett år! For eksempel så gleder jeg meg til å sette opp juletreet i år. Alle sa til meg at junior ikke ville røre det fordi det stakk. Det endte med at jeg heiv ut juletreet etter få dager. Kontakten kunne ikke være i, han reiv av all pynt, og til slutt så tok han tak i det og dro det rundt i stua...

Har dere "alle" mager og små bebiser på gang?

Skrevet

Jeg er her, med samme nicket siden bim :)

Er innom iblandt, og lurer på ditt og datt :) Syns det er så fint å få meninger og erfaringer fra andre nå ting oppstår eller sånn ;)

Jente mi er 2 år og 4 mnd.

Skrevet

Jeg hang der omtrent samtidig med deg, men har byttet nick ett par ganger. Var endel på flaske også.

Skrevet

Jeg virrer litt rundt overalt, synes vel egentlig at dib er ganske kjedelig, men så klarer jeg ikke å løsrive meg heller.

Skrevet

Å, husmus, du må bli. Og beholde julenicket forever! For det ble jeg i sååå godt humør av ;-)

Hei Freken, ja, du vet vel at jeg er her... sånn alltid lizzom.

med julenick:

Skrevet

Ser man det, ser man det. En tapt sjel vender tilbake.

Jeg vil si at min deltakelse på 0-1 i tider var i overkant ekstrem. Dalende på 1-2, og dette er vel første innlegget jeg svarer på på 2-3.

Men plutselig så melder lillebror sin ankomst, alt er glemt, og jeg blir nazi på 0-1 igjen.

Skrevet

Joda, jeg var på Småtroll 0-1 år, og på BiM også :-) Endelig er jeg her. Hoppet galant over 1-2 år, for der skjedde det så lite. Så nå er jeg innom her av og til. Gøy å kjenne igjen "gamle nick", ja. Litt som å treffe igjen gamle kjente :-)

Skrevet

Hang en god del på Småtroll 0-1, og er nå en sjelden gang inne og sjekker forholdene på Småtroll 2-3. Var nok ikke den som var mest aktiv på innleggsfronten. Moro å "se" igjen gamle, kjente nick :) Husker godt tråden til deg, husmus, lykkeli og lilleElla - vi var nok mange som var inne og smugleste på dere innimellom!

Her er nummer to på vei, så i den grad jeg bruker tid på dinbaby /bim, henger jeg nå mest på 3. trimester-forumet... Har 15 dager igjen til termin, og håper på action før julaften!

Nicket er vel mer eller mindre det samme!!

Skrevet

Jeg velger å hevde hardnakket at 08 kullet av småtroll 0-1 var de kuleste, eller kjekkeste som Freken ville ha sagt. Som igjen glimrer med sitt fravær..

Grattis med ny runde Frøet!

Skrevet

Jeg var og mye på småtroll 0-1, litt på 1-2 og tilnærmet ingenting her på 2-3 :) Frøkna er litt over 2år og om alt går bra denne gangen så kommer det et nytt knøtt i juni :)

Skrevet

Jeg hang på småtroll 0-1 med samme nick :-) og er snart her på 2-3

Skrevet

Jeg var her, husker flere av dere. Barna er 2 og 4 år nå. Jeg har ikke vært her på 1 år da, måtte bare se innom:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg var der:-) men ikke så veldig aktiv....

Nå er jeg tilbake på 0-1, og en smule mer aktiv enn sist!

Skrevet

Hei!

Hang masse på bim med førstemann (født i 2005), men med andre mann i 2008 ble det en god del mindre ja;-) På småtroll 0-1 har jeg bare lagt inn innlegg et par ganger. Men jeg er ofte innom og leser! Husker mange av nickene deres, men tviler på at dere husker mitt:-)) Men sånn blir det jo når man ikke skriver noe...*hehe*

Håper alt er bra med alle! Her er det iallefall full fres, med to små actionhelter i hus! :-)

Skrevet

Hei - artig å se mange kjente, gamle nick! Jeg var vel over gjennomsnittet aktiv på BIM og småtroll 0-1, byttet nick en gang tror jeg?!

På småtroll 1-2 har jeg tittet innom i blant, mens her har jeg faktisk ikke vært enda!

Prinsessa har rukket å bli 2 år og en smart liten frøken med en meget sterk vilje ;-) Helt andre utfordringer i hverdagen nå, en det var i de gyldne glansdager på 0-1 ;-)

Artig å se at mange av småtrollene har blitt/er på vei til å bli storesøsken og! :-) Prinsessa blir nok enebarn en stund til :-)

Skrevet

Jeg har bare min ene lille snuppelure, som nå er 2 år og 3 måneder - og verdens beste barn, selvsagt. Har jo et håp om å bli tobarnsmor, men det er litt "tiltak" å sette i gang med nr to, kjenner jeg nå. Syntes jo ikke det var så veldig stas den første tida, og setter veldig pris på å sove hele netter:)

Skrevet

Å så gøy å se alle nickene igjen:) Har ikke så stort behov for dib lenger nå, som jeg ikke er nevrotisk lenger. På den tiden bekymret jeg meg for ALT!!! Må også si at jeg lærte vannvittig mye av de andre mammaene, og at det tross alt foregikk mye moro på DIB. Tenk at jeg drev og sendte bre til helseministeren og avisene og sånt ! HAHAHAHHA - ganske morsomt - selv om jeg står 100% for saken fremdeles!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...