mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 23. november 2010 #1 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg kjenner energien kommer sakte men sikkert tilbake! det har vært tussie tider med kvalme, tretthet å slapp!! jobbing å stress,. er ikk bare bare me en ettåring i hus som krever oppmerksomhet hele tiden heller.. men det har gått bra, jeg skal ikke kalge.. er bare så innmari glad for at jeg har fått litt energi igjenn! har tatt kvelden samtidi som jenta mi!! det vil si veldig tidlig.. har ikke maktet husarbeid og osv d som hører med:) dette var et styeinnlegg:p hehe.. var godt å komme inn her ijenn å lese litt.. har hatt noen bekymringer!! nå er jeg straks 12 uker på vei å hopper over i 2 trimester! flere som følger etter ? hvordan er dere om morgenen? jeg har ikke matlyst.. klarer ikke å spise.. må ha med meg litt mat på jobben så jeg kan spise når jeg kommer dit!:. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142597541-endeli-har-jeg-litt-energi-ijenn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå