Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min kone og barn kommer til å flytte til Bergen fra USA våren 2011. Vi har fire barn, alle jenter, og alle er primært engelsktalende. De to eldste kommer til å gå på skolen, men de to yngste (1 og 5 år) trenger dagmamma. Vi trenger noen som har erfaring med barn, har et ønske om og evne til å drive enkel opplæring og gi god omsorg til barna. I USA var vi heldige nok til å ha samme dagmamma i 8 år, og vi vil gjerne gi ungene en tilsvarende trygg tilværelse. Siden vi ikke har fått fast bolig i Bergen ennå er vi fleksible med hvilket område du bor i. Vi har mulighet til å flytte der du befinner deg :).

Fortsetter under...

Jeg er lærer i tysk og engelsk. Jeg liker barn, er fleksibel og tar gjerne initiativ selv, er glad å jobbe med barn, ansvarsbevisst, fleksibel, har evne til å motivere elevene, liker å være ute i alt slags vær. Jeg har 9 år erfaring med barn på skolen og 1 år au pair erfaring i Tyskland (barn var 1, 2, 4,5 år). Jeg har førstehjelpskurs dokument. Jeg kan svømme, jeg leker mange leker, jeg kan hjelpe hjemme, jeg liker å koke mat (har erfaring å gjøre tysk, engelsk, litauisk, rusisk mat).

Jeg arbeider på skolen i Litauen nå. Jeg er lærer i engelsk men jeg kan snakker andre språk: litauisk, tysk, russisk og norsk. Jeg liker å jobbe på skolen, med barn og lærer, jeg liker å reise og lære andre språk. Jeg prøver å finne nye veier å få mer praksis. Jeg synes at jeg kan være veldig god venn i familien.

Jeg kan komme fra midten av februar for lengre eller kortere tid. Hvis dere bruker mer info om meg, jeg kan gjerne svare:)) [email protected]

Med venlig hilsen,

Elinga

• 2 uker senere...

hei sann,

er dere fortsatt å trenge dagmamma?

eg jobbe som aupair no og fra januar skal eg bo alene og skal jobbe fra 7-11 hver dag til min hos familie.

Da eg har tide fra kl.12.

min hos familie skal være referanse, selvølgelig :)

kontakt : [email protected]

Hei!

Har dere fortsatt behov for dagmamma? I så fall er jeg en mamma som ønsker å bli dagmamma samtidig som jeg er hjemme med mine egne to jenter som nå er 1,5 og 3,5 år. Vi kommer fra Bergen, men bor for tiden utenfor Trondheim pga. mannens studier, men skal flytte hjem til Bergen i mai 2011. Vi planlegger å bosette oss nokså sentralt.

Jeg har god erfaring med barn både fra egne barn, men også som støttekontakt og arbeid i barnehage. Jeg og jentene liker å være mye ute, lage mat og bake, gå i åpen barnehage, tegne, lese osv. Eldstemann er en nyskjerrig jente og veldig lærvillig, så vi koser oss ofte med litt førskolelæring. Noe vi begge syns er veldig kjekt :)

Håper å høre fra dere!

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...