spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 23. november 2010 #1 Del Skrevet 23. november 2010 Nå da vettu, har jeg fått griller i hodet kort oppsummering: sterke el tester på cd 13-14(men ikke positiv etter bokas definisjon). blitt svakere og svakere. for to dager siden kunne jeg nesten ikke se test streken en gang. har siden cd 16 hatt mensmurringer, vondt i korsryggen, og lotionaktig utflod. Er nå på cd 27. I dag har det ved to anledninger også presset forferdelig i tennene i overmunnen, noe jeg aldri har opplevd før. Koblet ikke dette som mulig symptom før jeg googla det, hihi... Over til saken: tok en g-test i dagtidlig, selv om det selvfølgelig er for tidlig å påvise noe enda.(Den var blendahvit) Har også fortsatt å ta EL tester, for å se om jeg får sterkere streker, noe jeg ikke har fått... før nå. Nå er plutselig teststreken like sterk som kontrollstreken, men litt smalere. IKM på fredag, tror jeg.. Lurer nå på om noen andre har efaringer med at el-testen har slått ut før g-testen? HAr jo lest mye om at LH og Hcg har samme oppbygning, men at hcg har en "ekstra hatt", og at EL tester også vil kunne slå ut på små hcg... Åååh, så dum jeg er som tolker tester i hytt og gevær! Har egentlig så vondt at jeg orker ikke sex i kveld, men tenker jo også på at dette KAN jo være EL.. Langt og rotete innlegg fra meg på slutten av kvelden! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142597480-trenger-deres-mening-ang-el-tester-og-graviditet-samme-som-p%C3%A5-bligravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oieoie Skrevet 23. november 2010 #2 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg tenker vel som deg, at enten er du gravid, eller så er det el som har forvillet seg bort noen uker....Jeg kan også ha såpass vondt udner el at det frister lite med sex, men det er jo verdt det hvis det skulle klaffe! Tror jeg hadde helgardert meg om jeg var deg og tatt enrunde i høyet + teste på nytt om noen dager. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142597480-trenger-deres-mening-ang-el-tester-og-graviditet-samme-som-p%C3%A5-bligravid/#findComment-142597758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå