Alvepia *happy mum* Skrevet 23. november 2010 #1 Del Skrevet 23. november 2010 så bra system de har der, og trivelige folk. Har ikke vært der før, i dag var jeg kun for å få tatt en test. Men i forhold til tromsø hadde de ett rom for oss som venter, med senger. plass til ca 6 senger tror jeg. Der fikk vi slappe av å roe ned før man ble sendt videre til uttakt (tror jeg). Jeg ble liggende der hele tiden under testen jeg skulle ta. Jeg syns det gikk så fort mellom hver pas som ble sendt ut før de kom tilbake. Jeg likte systemet VELDIG godt. I tromsø sitter man på noen stoler ute i en lang korridor, åsså blir man ropt inn på rommet der alt foregår. kler av seg å legger seg i sengen. Man får liksom ikke den tiden som på Riksen, roet seg ned å slappet av. Jeg ble så fornøyd at jeg GLEDER meg til nytt forsøk som vi håper på skal skje i januar. *MÅTTE bare skryte litt* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142597132-var-p%C3%A5-riksen-i-dag-tidlig-og-du-verdenskryt-til-riksen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå