Gå til innhold

har ikke hatt sex på 1 mnd nå.. flere ?

Anbefalte innlegg

er plaget med tørre slimhinner, mannen har mindre sexlyst, og for å være helt ærlig så har jeg også det.. vi koser på andre måter så sånn sett er det ingen fare.. men håper at dette ordner seg når barnet er født, for jeg savner sex til tider selvfølgelig.. :)

Fortsetter under...

er 17+3 i dag, og ikke hatt sex siden eg ble gravid.

så 1 mnd er ingenting...

men nå hører d oxo med til historien at eg var kjempekvalm i mange uker, + at eg ikke har sexlyst, noe som kommer av at eg har mistet to ganger siden nyttår og i tillegg hadde eg en liten blødning. så er litt redd for å ha sex.

Her i gården må vi se til september for å finne siste dag for kos av noe slag! Jeg orker overhodet ikke nærkontakt... Hei, hadet og nattanuss er utfordrende nok om dagen! Huff...

Stakkars mannen...

Nå er jeg heldigvis over i 2. trimester og håper jeg snart klarer å gi litt tilbake! Føles ikke noe godt når alt blir frastøtende! :(

hehe, tror dette er veldig inviduelt..

jeg mistet i påska i år så de første ukene var jeg litt små redd for sex, men lysten er mer til stedet nå enn noen gang selvom jeg hadde ekstremt svangerskapskvalme frem til uke 14 ca..

Så her er koselysten på topp hos oss begge 2 :)

Er nå 15 uker

Annonse

Gjest Tutt1-2-3!

begge mine to første svangerskap syntes jeg barnefaren, og alt som hadde med han å gjøre var frastøtende. Var kvalm og spydde hele svangerskapet begge ganger, og syntes alt var helt pyton! Det kunne ikke falt meg inn å tenke på sex omtrent, og langt mindre HA sex! Denne gangen er formen helt fin, og sexlysten er definitivt til stede, så vi har hatt et normalt sexliv første tiden! MEN nå har jeg hatt noen blødninger som de ikke helt finner ut av, så jeg har fått sex-forbud inntil videre! Frustrerende ja! :P Men men, trøsten er at det er mye enklere for barnefar å forholde seg til legens forbud, enn å forholde seg til en kjerring som alltid er sur og avvisende! ;) Får ta det igjen senere! :)

å så godt å høre at flere har det slik ;) en liten trøst i allefall..

Vi har så smått kommet igang igjen, er nå nesten 20 uker, men fra vi oppdaget at jeg var gravid og frem til 15 uker ca, hadde vi ikke sex.. sukk.. nærhet har vi, og mannen har lyst, men jeg slet med kvalme og var utmattet konstant, så det ble ikke annet enn kos, knapt.. Men nå derimot er vi som sagt i gang igjen.. Krysser fingrene for at det holder seg sånn frem til babyen er født, for da blir det vel noen uker/mnd. hvor ingenting frister ;)

Så takk chicka_85 for at du tok opp dette, nå føler jeg meg ikke så "unormal" lengre ;)

24 juni er siste gangen jeg husker at vi hadde sex...mulig det var noe i løpet av mnd etter, men ingenting etter at jeg fant ut at jeg er gravid. Mannen min har ikke lyst. Redd for å ødelegge noe sier han, så da prøver jeg etter beste evne å respektere det, men er inne i uke 25 nå og savner sex... han slipper ikke unna for alltid;)

tror eg kan telle på en hand hvor mange ganger vi har hatt sex på di 6 mnd jeg har vært gravid:P i bjunnelsen jikk d bare ikke pga tørre slimhinner og null sex lyst. men må er eg så klar for å sove hver gang vi legger oss i sengen at d blir aldri noe:P

Hei.. Som du ser så er du ikke alene om dette.. men tørre slimhinner har jeg et lite tips mot : GLIDEMIDDEL :oD fantastisk uansett.. og et enda tips Silikonbasert glidemiddel er allerbest og IKKE skadelig for barnet eller dere (om dere ikke er spesielt allergiske da) (er salgskonsulent for sexleketøy m/tilbehør)

Men sexlyst er sexlyst, den kommer og går om man er gravid eller ikke, det vet vi jo alle... men mange kan synes det er vanskelig å "glemme" graviditeten under samleie og syns det er litt kleint.. men noen gyldne regler/normen..

1. Man koser IKKE på magen under sex under svangerskapet.. dette er mellom deg og din partner.. ikke en trekant med dere alle tre. (vet det høres ekkelt ut, men da forstår dere)

2. Bruk gjerne en neglisje eller ett annet sexy undertøy som skjuler magen. Det får fokuset bort fra graviditeten og magen.

Men for all del, er det ubehagelig eller gjør vondt så avbryter dere.. begge må respektere hverandre og sette grenser.. syns han det er drit kjipt at du hele tiden får vondt og klager F*CK HAN! syns han det bare er trist og leit, ja da kan man jo gi han en liten blow job som plaster på såret ;oP

Kos dere alle sammen, unner alle litt sex til tider, men ikke stress med det.. det gjør vondt verre..

( er selv i uke 25)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...