Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Hvordan pokker gjorde dere det? Finner ikke de trådene!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Man skal IKKE fjerne spiralen på egen hånd !!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Dro ut hele livmora, så fulgte spiralen med. HI, du er en fjott.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Min spiral, min livmor, så det gjør jeg akkurat som jeg vil med - takk! hi
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Litt drastisk kanskje;) Bare å lete frem trådene og dra forsiktig, stoppe hvis det er vondt har jeg fått beskjed om AV LEGEN. MEN, jeg finner altså ikke de trådene. hi
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Da ligger trådene inni livmorhalsen (se for deg en flaskehals), så da må legen bruke spesialutstyr for å åpne den og ta ut spiralen. Evt. har du trådene lenger opp (i livmorhula), og da får ingen av dere tak i den. Merkelig lege du har, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Nei der tar dere mektig feil. Legen bruker en teknikk som gjør at spiralen klappes sammen til en pinne slik at den blir smertefri å dra ut. Drar du den ut selv så drar du rett og slett en 2-3 cm bred sak ut gjennom livmorhalsen.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #9 Skrevet 23. november 2010 Det er vanligvis ikke vondt og IKKE FARLIG å ta ut selv. Jeg klarte det ikke, fant ikke trådene, men mannen min fikk tak i trådene og dro den ut. Er ikke noe spesiel teknikk for å få den til å klappe sammen, den bare gjør det automatisk når du drar i trådene. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå