Gå til innhold

Brun utflod- crinone?

Peispå!

Anbefalte innlegg

Nå bekker jeg snart.

Skulle bare kjapt på do, og ser brunt i trusa...fikk frysninger overalt. Tørker meg så kommer det brune crinone-rester. Er 8+1 i dag, har heldigvis ul time i morgen, men nå er jeg dritt redd for resultatet altså.

Er det noen i hele verden som har noe positivt å meddele?

Ahhh, orker bare ikke en runde til, jeg er så redd, og så lei meg.

Fortsetter under...

Jeg søkte på crinone i debattene her inne, og fikk opp en del som har blitt skrevet om det. Og det er visst helt normalt med Crinone-rester i alle farger. Orange, brunt, grått og rosa blant annet. Har selv hatt litt orange og brunt disse dagene...har ikke hatt noe blødning, bare klumper med brun Crinone.

Så krysser alt jeg har for deg, og håper at det går bra på UL i morgen. Vet hvor grusomt du har det nå :(

trøsteklem fra meg!

oppdatering etter ul 8+2.

Brun utflod stammer mest sannsynlig fra Crinone'n. Var visst veldig vanlig ifølge gyn.

Kan også komme fra morkaka som lå langt nede over livmorhals.

Så alt var toppers! Vokst masse og ble derfor satt fram 2 dager i dag. Åhhh, så lykkelig for gode nyheter:-)

Jeg gikk helt i kjelleren når min Crinone begynte å komme ut igjen. Gråt og var helt fortvilet, for jeg var sikker på at nå skjer det igjen. Men all Crinone-guffen som vi sprøyter inn skal jo ut igjen, og når den har vært inni der en stund blir den litt misfarget, naturlig nok. Det er helt normalt med brun Crinone, selv om det er ekkelt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...