Gå til innhold

Noen som har peiling på kaffemaskinene fra Dolce Gusto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en delonghi circulo til bursdagen min, men skal levere den inn pga at kaffen ikke blir skikkelig varm, er lunken i løpet av ett lite minutt.

Så fikk jeg høre at maskinen fra dolce gusto som er hakket dyrere (creativa) er automatisk! Fungerer den slik at den stopper selv når riktig mengde er nånn?? På circulo må man stoppe selv, og jeg er heelt elendig på å huske hvor mye som skal av hver pod på alle de forskjellige sortene:/

Skrevet

Heihei! :) Jeg har selv Dolce Gusto Creativa, og er kjempefornøyd! Der stiller du inn på skjermen hva slags kaffe du skal ha, putter i kapselen/kapslene og trykker på start :) Syns ikke den "taper" varme så fort heller. Men har begynt å bestille kapsler på nett, for der er det myye større utvalg- iskaffe, iste, masse forskjellige kaffetyper =) Lykke til videre!

Skrevet

Afrodite86: Siemens Espressomaskin er også bra, men der har du begrenset med kaffeutvalg- eneste du kan variere på er bønnene :) Med Dolce Gusto kan du få både kalde og varme drikker, te, iste, iskaffe, latte macchiato, espresso osv :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Da er maskinen levert tilbake! Jeg betalte mellomlegget så jeg fikk en dolce creativa:)

Synes kaffen holder seg varm mye lenger på denne, takk og lov:)

men hvis jeg skal klage på noe så er det at den ofte skvetter skikkelig rundt koppen når den fylles opp!

Jeg har prøvd å bestille kapslene på hjemmesiden til dolce gusto, men den går så innmari treeegt og vil ikke godkjenne betalingen! skikkelig irriterende!

Skrevet

jepp det er sant :) men kan jo lage espresso og latte osv på den også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...