Gå til innhold

vondt tisse og signalgul urin..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt dette som symptom eller er jeg heeeeelt på trynet??

Jeg tror jeg er 7dpo, tok en test i dag morges men den var negativ. Har hatt litt stikkinger i livmors området i kveld. I går fikk jeg intense urinveisinfeksjon smerter, men det hadde gitt seg i dag morges. Men nå i 6 tiden kom det tilbake.. Jeg merket også i går ettermiddag at jeg hadde helt signalgul urin, sånn markeringspenn farget. Veldig rart. har alltid hatt relativt mørkt, men aldri sånn gult.

Så er jo spørsmålet, er dette et symptom eller er jeg bare i drømmeland?? Jeg har sagt til meg selv de siste dagene at jeg skal slutte å tenke på det og slutte å komme inn hit, men det er jo ikke så lett akkurat.. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som urinveisinfeksjon, kom deg til lege for å få det behandelt. Knallgul urin er et tegn på at det er blod i den så vidt jeg vet

Skrevet

Hei cryst@l!

Nå skal jeg fortelle deg en ting...

Da jeg var gravid med min datter veeeldig tidlig i svangerskapet (visste ikke om det før uke 6) så hadde jeg nyrebekkenbetennelse. Eller legen sa det, men han tok nok feil. Ingen testet meg for om jeg var gravid da jeg kom på legevakt med svie som bare juling. Jeg hadde så vondt nedentil både når jeg tisset og ikke, og det luktet merkelig av urinet mitt. Jeg gikk med en kald våt vaskeklut og klemte til jeg der nede jeg, så vondt var det.. Men som legen sa, urinveisinfeksjon som hadde blitt til nyrebekkenbetennelse! Ja ja, det kan nok hende det.. men han sendte med meg penicillin hjem.. som jeg ikke tok mer enn til den dagen jeg testet positivt.

Noen dager etter tok jeg en CB, og den slo ut positivt med ENGANG og da var jeg gravid jeg og vært det et par uker. Det var nok derfor jeg hadde svie ved vannlating. Reiste da til legen like etter og hun sa det var helt vanlig å få sånne problemer som jeg hadde og at det ofte er tegn på graviditet, så hun lurte på hvorfor han ikke hadde testet meg.

Så jeg bare sier at dette KAN være et tegn :-) Og jeg håper veldig det for din del! Lykke til :-)

Skrevet

ja, jeg håper jo seff.. hehe.. men tok en g test i dag og den var negativ. skal til legen i dag så får vi se :)

Takk for svar :)

Krysser alt av fingrer og tær.. hehe

Skrevet

Det var vist ikke så mye å hente der. Det hadde nesten ikke gitt utslag på testen deres og når eg sa at jeg har ikm om 7 dager fikk jeg beskjed om å drikke mye juice med c vitamin og heller komme inn igjen hvis det ble vedvarende og verre..

Får se hvordan dette ender. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...