Gå til innhold

svangerskapsforgiftning?

Anbefalte innlegg

Var på kontroll hos legen på mandag og han mistenker svangerskapsforgiftning :( Har blitt sykemeldt ut uken og skal på ny kontroll på mandag for å ta nye prøver, mens de gamle dyrkes.

Det viste seg at jeg har proteiner i urinen, så mye som 3+, og blodtrykket mitt har steget fra 120/70 til 140/90. Han målte det flere ganger mens jeg var på kontrollen, bare for å være sikker.

Utenom det så har jeg fått Carpal Tunnel Syndrom, dvs. nerver i klem i høyre hånd som gjør at jeg ikke har følelse i fingrene og nedsatt kraft i armen.

Andre med slike plager?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142596437-svangerskapsforgiftning/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

jeg ble sykemeldt fra jobben min som hudpleier og massør da arbeidet mitt gjorde alt verre. Tilslutt klarte jeg ikke sitte i resepsjonen å ta timebestillinger for jeg klarte nesten ikke skrive :( Gjorde kjempevondt i armen og verre ble det. Har vært 100% sykemeldt i 6 uker nå og begynner såvidt å få følelsen tilbake. Mistet følelsen og ble nummen i begge hender tilslutt.

Så for min del hjalp det å ikke overanstrenge armen, vil tippe det er det samme for deg som er frisør. Men jeg ville brukt den som normalt hjemme..gjort litt strekke-øvelser med håndleddet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...