2tettebabyer Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 fødte ei jente for snart 10 mnd siden og har to mnd til termin med nok en jente. jeg og gubben har nettopp vært på kjæretsetur og bodd på hotell. tenkte at nå har vi tid til å være kjærester, og det fikk vi og. men det ble med bare en økt i senga. det er sikkert 2 mnd siden sist, og selve samleiet var ikke så vondt. men etterpå hadde jeg skikkelige smerter i skambeinet, klarte nesten ikke bevege meg på flere timer. husket igjen smertene og det var noe av det samme jeg hadde rett etter fødsel og hvis jeg ikke tar helt feil så hadde jeg vondt der undfer riene og. man glemmer så fort. men etter fødselen hadde jeg hvertfall veldig vondt i skambeinet. noen som vet hva det kan være?? er det vanlig å ha vondt der og er det forrige fødsel eller denne gravioditeten som fremkaller smertene???? noen som har opplevd det samme?
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Hei, jeg har ingen erfaring med dette selv men det sies at det tar kroppen to år å tilbakestille seg etter svangerskap og fødsel så kanskje det er en følge av forrige svangerskap men det kan også være vanlige bekkenplager jeg har ekstremt vondt i symfysen (skambeinet jeg kvir meg for å kalle det det synes det er så stygt). Har dere prøvd å variere stillinger under akten jeg er trykkfølsom så det er ikke tradisjonell stilling her i hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå