Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke noen av dem. Harde navn med dårlig klang, særlig Edith.

Skrevet

Jeg liker Rakel veldig godt. Edith er også ganske fint.

Skrevet

Av de 2- helt klart Rakel

Skrevet

Synes de er veldig lite pene. Rakel er hardt og trist. Edith har rar klang og er ikke noe pent.

Skrevet

Rakel e ok, men det minner meg bare om x'en til min kjære (hihi)

Edith minner meg om en gammel dame jeg kjenner som er litt grumpy...så pga litt dårlige assosiasjoner til navnene klarer jeg ikke helt å like de....

Skrevet

Rakel e kjempe fint!! Har ei god venninne som hete det åsså, så bare gode assosiajsona. Edith e litt mer gammeldamenavn, men hadde jo vært litt sjarmeranes om det fikk en renessanse =)

Skrevet

Liker absolutt ikke Edith.

Rakel er ganske fint.

Skrevet

Som den første elsker eg Edith og kan ikkje fordra Rakel ;)

Edith er vakkert og sjarmerande, Rakel er hardt og kaldt i mine øyrer...

Skrevet

Jeg liker Rakel men ikke Edith..

Samme grunner som de andre oppgir

Skrevet

Liker absolutt ikke Edith.

Rakel liker jeg, litt hardt, men gode assosiasjoner.

Skrevet

Enig med Dearest: Rakel er hardt og kaldt! Edith er derimot veldig søtt, syns jeg. Har gode assosiasjoner til navnet, og er ikke helt objektiv, men...

Skrevet

Jeg bare ELSKER Edith! Synes det er kjempepent og kult. Favorittnavnet mitt akkurat nå. :-) Rakel er også fint.

Skrevet

Liker begge. Skulle jeg velge ville det nok blitt Rakel.

Skrevet

Rakel har jeg bare skikkelig gode assosiasjoner til, men jeg synes Edith er så fint :) Hehe! Gøy å se at flere liker det!

Skrevet

Syns ikke Rakel er noe fint. Får assosiajoner til skabberakkel.. edith derimot er fint!!

Skrevet

Enig med LilleBitteliten. Liker absolutt ingen av de; dårlig klang, og med Edith så tenker jeg bare på det engelske ordet edit selv om navnet på norsk uttales ørlite forskjellig fra ordet... Rakel er bare hardt og sjarmløst.

Skrevet

Jeg er veldig glad i Rakel og kunne hatt det på min liste hvis det ikke allerede var i familien.

Edith er fint, men tror mange trenger å venne seg til det.

Begge er sterke navn som ikke kommer til å gå igjen i klasserommet til barnet ditt, men allikevel ikke så spesielle at de må staves.

Skrevet

Synes Raker er hardt, men liker Edith. Litt mer uvanlig for tiden også. Rakel er veldig "in", kjenner flere babyer som heter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...