karsumm Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 hei! var hos legen idag og hon skrev ut penicilliin til meg.men jeg vet ikke det er antibiotikum.har noen tatt den? att det er trygt å ta.er 7 uker på
VenterVårtTredjeBarn Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Jeg fikk også skrevet ut Apocillin pga bihulebetennelse. Hun sa at det var trygt, men jeg klarer liksom ikke begynne på kuren. Så jeg har valgt å vente å se det an om det går over av seg selv etter noen dager... Jeg er 10 uker, har ikke lyst å ta kuren til tross for at forskning ikke har kunnet vise noen skader. Men klart,.....må man så må man.... Men i mitt tilfelle føler jeg at jeg har et valg ved å se om det går over med ro og hvile....
Milla20 Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Jeg fikk urinveisinfeksjon, og gikk på penomax (tror jeg det heter), det sa fastlegen min ikkje var farlig!
katrineev Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 jeg fikk pencilin sist svangerskap i uke 6 og det sa legen var helt ufarlig og jeg tok kuren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå