Gå til innhold

Hvor høy hcg hadde dere?

dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Dollypopp :)

Jeg tok hcg i går på rugedag 7 (med innsett av blastocyster), det vil si dag 12 etter egguttak og da var mitt på 109. Foreløpig termin - 6/8-2011. Venter i spenning for å høre hva progesteron innholdet i blodet er, får svaret på dagen i morgen. Ellers tar jeg også en ny hcg prøve i morgen, må liksom bare ha en bekreftelse :-)) Håper inderlig det går bra med oss begge to :))

Satte du inn en eller to forresten?

Klem

Hei Mumrikken.

Ba du om å ta en sjekk på progesteron i samme blodprøve som hcg eller måtte du ta en annen gang/sted. Jeg hadde litt dårlige progesteron nivå på innsettingsdagen, men økte inntaket av tablettene. Det er vist viktig m progesteron for å kunne holde på graviditeten. Håper er greit at jeg spør, skal ta hcg prøve i morgen.

Klem

Annonse

Heisann:)

Jeg sjekket progesteron samtidig ja. Fikk svar i dag at det var 27. I følge klinikken var dette bra, så nå ville de at jeg skal begynne å ta Utrogest oralt istedenfor i skjeden. Jeg tok en ny hcg i dag også, som viste fin stigning. Den var 262 i dag 44 timer siden forrige prøve. Tok også ny progesteron prøve i dag, men får vel ikke svar på den før i morgen eller fredag. Det neste som skjedde i dag var at jeg begynnte å blø!!! Ikke så mye, og uten smerter - men det er selvfølgelig en fryktelig følelse...Klinikken sier at det er veldig normalt, jeg skal fortsette med alle medisiner, men kutte ut albyle. Så nå er det virkelig bare å krysse fingrene for at det ikke går galt atter en gang!!

Lykke til med prøven i morgen andy69 :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...