Gå til innhold

Guttenavn som passer til Isak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for svar!

Både Samuel, Emil og Adam har vært opp til diskusjon her :) Jeg simpelten elsker navnet Samuel, men er redd min samboer ikke deler det med meg, hehe. Like langt da. Supre navneforslag iallefall, håper på flere! :D

Annonse

vil legge til at jeg synes et bibelsk navn passer best til Isak, og selv om jeg liker mange norrøne navn synes jeg ikke de passer til Isak i det hele tatt..

Jeg tok ikke med Jacob på lista fordi Isak&Jacob blir veldig referanse til de to brødrene i bibelen, litt som å kalle en bror og søster Adam og Eva ;)

Bedre med et annet bibelnavn så navnene blir litt hver for seg

Ikke veldig viktig med spesielt navn, men kunne tenkt meg noe nytt og spennende, rett og slett ny inspirasjon. Synes at det er de samme navnene som går igjen her inne :)

Liker Emil godt da. Lillegutt har også veldig lyst til at lillebror skal hete dett, så det er ikke umulig at han får det navnet ;)

Annonse

Hehe. Ja, det er jo ofte de samme navnene som går igjen da det er mange her inne på forumet som igjen og igjen gir tips om sine egne yndlingsnavn ;) (inkludert meg!) :)

Emil vil jeg jo anbefale på det sterkeste, har selv en supersøt liten Emil gutt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...