Gå til innhold

Noen som har mye vondt i hodet for tiden? 27+4 her.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27+5 her :) hehe..

Har intense hodepiner av og til jeg også, men tar ingen tabletter.

Du skal værtfall ikke ta ibux!! det er ikke anbefalt under svangerskap, det har både legen og kiropraktoren min sagt til meg :) Ta heller paracett. Vet der er mye styr rundt paracett nå, pga nye forskere som sier ditt og datt. Men hadde jeg hatt veeeldig vondt i hode, hadde jeg heller tatt paracett enn å gå rundt som en zombie.. Men prøver selv å avvente og se om det hjelper å bare slappe av og om det er overkommelig uten medikament ;)

Ja blodtrykket var fint det altså. Prøver å la være men som du sa så er det jo kanskje like greit å ta en paracet istedefor å gå som en zombie. Men har ikke klart å gjøre det enda. Ekke sikkert hun har vondt i hodet!:)hehe.

Åjaaaaa, får noe innihampen til hodepine til tider men tar ingenting..

Ibux må du for all del ikke ta å vær varsom med paracet :)

Drikk MASSE vann, prøve å slappe av inne på et mørkt rom å hold det unna søtsaker når du får antydning til hodepine er mitt råd...

Har masse hodepine. Kvalmen har gitt seg, men hodepinen dukker stadig opp. Veldig vanskelig å fungerer godt, men tar ingenting for det. Ibux skal man jo absolutt ikke ta og paracet er like greit å holde seg unna så godt man klarer...

Visste forresten ikke at søtsaker var fy fy. Men det skal jeg huske på!

Syns det er vanskelig å få i meg nok væske. Er litt rart, men blir liksom ikke tørst og syns alt smaker vondt. Klarer bare å drikke vann, men selv det er vanskelig å svelge. Jeg tvinger meg jo, men skulle ønske det var litt lettere. Noen tips?

Annonse

Takk for svar:o) Men jeg synes det er vanskelig å finne noe "godt" og drikke. Er bare vann jeg drikker for det meste. Men pleier å skvise sitron oppi vannet så det ikke blir det samme hele tiden, blir så lei. Smoothie blir det jo lagd litt av også.

Er i uke 23+4...nesten aldrig hodepine ellers, men under dette svangerskapet har jeg det myyyyye...og det er så vondt=( Sjekket det hos legen, og det var bare spenningshodepine....men ikke slitt noe med det før.....lykke til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...