Gå til innhold

Må slåss for oppmerksomheten hennes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er en våken og opplagt liten snelle! Men hun er sååå opptatt av å se rundt seg at hun knapt nok kaster et blikk på meg i løpet av dagen! Er dette normalt? Hun er ikke mere enn 2 mnd gammel, trodde så små babyer elsket å betrakte ansiktet til foreldrene? Flere som opplever dette? Hun vil gjerne ha meg i nærheten og sitte på armen, men å få "snakket" med henne og få øyenkontakt, det skjer bare et par ganger om dagen... hmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, ja jenta er like gammel som din, og hun er veldig til å prate og smile til oss, og kan ofte føre lengre "samtaler" sammen med god øyenkontakt. Men jeg merker at hvis hun er litt trøtt, overtrøtt egentlig eller evt at hun driver og jobber med luft/ bæsj, da kan armer og bein gå som trommestikker og hun har et flakkende blikk som er vanskelig å fange.. SÅ kanskje din egentlig er litt trøtt når hun er sånn, og derfor ikke orker å "ta kontakt"?

Skrevet

Jeg får jo fint øyekontakt med henne, og vi har som sagt et par lengere prate-stunder i løpet av dagen hvor vi ser på hverandre og hun lager lyder som jeg etterligner. Da ler hun og smiler også mye. Men mellom disse stundene vil hun helst bæres rundt og kikke henført på alt mulig. Det kan hun gjøre i timesvis, og da er det umulig å få kontakt med henne, hun nekter å se på meg! Hvis hun blir lagt ned eller jeg står for lenge på ett sted, blir hun grinete. Virker nesten som om hun kjeder seg!! Det høres jo helt merkelig ut....men det er nå slik det er. Håper det er normalt :-(

Skrevet

Det er sikkert helt normalt. Min er større nå, men husker han hadde dager han helst ville ordne for seg selv. Nå herjer jeg med ham eller lager grimaser og tøyser hvis jeg synes han blir for opptatt med annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...