Gå til innhold

YES! Har i dag begynt på min 8. uke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og føler jeg kan puste litt ut!

Hadde småblødninger i uke 5 og 6, men tok gynokologisk UL da jeg var 5+6 og fikk se en bittelite blinkende hjerte! Skulle ønske jeg kunne dra hver uke, bare for å roe nervene!

Symptomer: ømme pupper, tung i hodet, trøtt, småkvalm til og fra og må spise noe hver 2. time for å føle meg litt ok. Noen dager er værre enn andre, men håper at jeg slipper å ha det slik på julaften. Går over i 2. trimester den 27.12.2010 - da skal jeg puste enda mer ut!

Vurderer å få en aktiv sykemelding pga kvalmen...ikke lett bestandig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) Er selv i min niende uke:) er 8+5, så nå er det straks 10uke på meg :o)

Jeg skal selv ordne meg en sykemelding pga jeg bare jobber kveld og holder på å sovne når jeg kjører hjem.. Så håper de kan ordne noe tilrettelegging for meg!

Skrevet

Heldig du.... begynner på min 6 uke i morgen (4-+6 i dag). Mistet i uke 6 sist så kjenner angsten sitter godt i. Sjekker trusa for hver gang jeg kjenner noe. Det stikker og murrer godt så tar det foreløpig som et godt tegn. Har gjort dette siden EL. Har en god følelse på at alt skal gå bra, men man vet jo ikke.

Har fått tidlig UK om akkurat 3 uker- skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg dit?

Skulle ønske jeg kunne sove bort de neste ukene!!

Deilig å endelig se litt lyst på ting. Nyt følelsen og den voksende magen :)

Skrevet

jeg er så glad for at du fortsatt ruger på en spire! Tipper du er 7+0 i dag? Jeg er 6+6 og vi har prøvd siden februar, så jeg har fulgt med deg! Tiihi! Skal på UL i morgen... Ganske nervøs... Tatt hcg prøver nå og skal ta andre UL. Håper jeg også får se et bankende hjerte!

Min superkur mot kvalme har vist seg å være søvn!! Jeg sover 9 timer hver natt og er frisk som en fisk! Hadde en natt med 7 timer og var et levende vrak hele dagen!

Masse lykke til fremover, og så tusler vi sammen oppover trimestrene etterhvert! :)

Skrevet

Jeg også, spirevipp, akkurat på dagen..! 8 uker høres ganske fint ut synes jeg..hihi..

har ikke vært hos legen enda men skal bestille time snart, i hvert fall til neste uke.

Jeg er konstant kvalm, men kaster ikke opp, slapp og trøtt, men holder meg våken på jobb;) men er helt utslitt på kvelden.....

kjenner at jeg er mye mer kvalm enn i første graviditet..skal også prøve med sovekur, haha! det trenger jeg sikkert..!

Lykke til alle sammen, så spennende å følge hverandre her.

Skrevet

Jeg er 7+1 i dag og venter, venter, VENTER på at tiden skal gå så jeg kan se det bedre og føle meg tryggere :)

Lykke til, alle sammen!

Skrevet

Så koselig! Synes det er så uvirkelig fortsatt...Men gleder meg til uke 12 er overstått! Min venninne kom på ultralyd i uke 13 hvor hun fikk den triste beskjeden om at det lille hjertet hadde stoppet å slå! Det er en frykt som ligger i meg...jeg ønsker så gjerne at dette skal gå bra!!!

Denne uken har jeg vært bedre i forhold til uke 7, ikke så tung i hodet lenger. Jeg merker på puppene og at jeg må spise noe hver time at jeg fortsatt er gravid...men her heldigvis ikke kastet opp enda! Med lillegutt kastet jeg opp ca 10 ganger mellom uke 8 og 11....så jeg er vel egentlig ganske heldig!

Har dere fått noen mage enda?

Jeg føler ikke magen er så mye større, men merker at valkene (huden etter forrige svangerskap) er større...

Krysser fingrene for at vi alle kan følge hverandre i de neste trimesterne!

-----------------(@

Skrevet

så kjekkt spirrevipp;)

jeg er i dag 8+6:)

jeg er kjempekvalm for tiden, vært d i ca 2 uker nå, så håper d skal gå over, er nå sykemldt pga kvalmen og er ganske lei av å være hjemme da jeg allurat er begynt i en praksisplass der jeg trives kjempegodt.

håper det går bra videre for deg;) lykke til;) klem

Skrevet

Ja det synes jeg også!

Noen dager skulle jeg ønske jeg bare kunne være hjemme jeg også...det et så vanskelig å komme seg opp om morgenen.

Konsentrasjonen er ikke helt på topp heller...men men jeg skal ikke klage!

Er det ikke typisk at sånne ting man vil være med på kolliderer med ett eller annet...Når du blir bedre vettu, så kan du jo kose deg både med praksisen og graviditeten.

Masse god bedring og håper du slipper å være kvalm så lenge.

Masse, masse lykke til videre. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...