Gå til innhold

Erfaringer med Julija seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lett etter en seng hvor man kan fjerne den ene siden mens senga står i høy posisjon, men på de fleste kan man bare det når sengebunnen er som lavest, og da er jo litt av poenget borte (lettvindt nattamming, slippe å stå opp hver gang).

En seng som ser veldig aktuell ut er Julija sprinkelseng, den kan man legge siden under senga i alle sengebunnshøyder, og det følger med fester til å feste i egen seng. Det eneste vi er litt usikre på er hvor mye vekt den tåler... Har ringt til flere butikker, men ingen vet sikkert. Vil jo gjerne være sikker på at sengebunnen ikke gir etter hvis jeg legger en albue e.l. på den med vekt for å få babyen over i senga vår for amming.

Dessuten sier butikkene så forskjellig med tanke på hva vanlige sprinkelsenger tåler, babyshop sa 75 kg, babymagasinet sa 15-20 kg, barnashus sa at det varierte veldig med type og at de ikke hadde noen standard vekt de tålte, babycare sa at de ihvertfall skulle tåle vanlig bruk opp til 3 års alder så det vil vel si ca 20-25 kg.

Vi kan få arve en vanlig sprinkelseng, men der kan vi i utgangspunktet ikke fjerne siden, og jeg føler meg ikke helt trygg ved tanken på en hjemmesnekret forsterkning hvis vi fjerner siden allikvel.

Hadde blitt veldig glad hvis noen hadde hatt erfaringer eller tanker rundt dette. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har mulighet til å arve en vanlig sprinkelseng, hvorfor ikke kjøpe bedside seng da som faktisk er laget og beregnet på nettop det formålet du er ute etter.

den har en heve og senke side og reguleres i høyden etter høyden på senga di. Pris er 1899,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...