Gå til innhold

sulten,kvalm,sulten,kvalm.....

Anbefalte innlegg

holder på å bli sprø av å være sulten non stop samtidig som jeg er kvalm å spyr.... spiser og spiser små lette måltider, men er kvalm så eneste gangen kvalmen ikke er grusom er akkurat idet maten sklir ned halsen. men herregud om jeg skal spise mat hele tiden for å ungå kvalmen kommer jeg til å legge på meg 50 kg før ungen kommer ut......

trøtt hele tiden også.... men føler d ble mye syting, men siden mannen min er den eneste som vet om gravididteten og det er begrenset for hvor mye syt og suring han kan takle fant jeg ut at jeg syter her isteden....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142595485-sultenkvalmsultenkvalm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra å syte her. Hos oss er det også bare mannen min som vet om graviditeten. Jeg har bare veldig halsbrann, som kun er bedre akkurat som på deg. Jeg gruer meg til kvalmen kommer, for jeg var ekstremt kvalm i mitt forrige svangerskap. Hvor langt er du på vei?

Ja, jeg ser også frem til en litt "kvalm" jul :) Og jeg hadde liksom håpet å kunne vente med å fortelle det så tidlig denne gangen siden jeg mistet forrige gang, men det blir jo ikke så lett i julen. "Nei takk, ingen vin til ribben på meg i år... hehe"

Jeg har også denne sulten-kvalm-variasjonen igjen. Ikke så galt som sist (foreløpig) heldigvis, er 7+1 i dag. Sitter her og spiser knekkebrød fordi min lille 2åring har falsk krupp og det ble jeg ganske kvalm av å holde på med! Sist svangerskap spiste jeg hver time til maks hver 3 time og la ikke på meg en kg de første 20 ukene i alle fall! Det gir seg jo med tiden, i alle fall før august;)...

Samme her..og kvalm når jeg er sulten og kvalm om jeg spiser for mye.. skal ikke være lett :) Virkelig hater å være konstant kvalm! Sist var jeg ikke kvalm en dag så rart hvor forskjellig det kan være..

Er straks 10 uker så håper det vil hjelpe snart......!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...