Gå til innhold

er litt usikker..

lindakej

Anbefalte innlegg

måtte ta utskrapning for 8 dager siden...fikk ingen info på sykehuset, men hvor lenge er det normalt og blø? vil det gå lenge før normal menstruasjon vil komme??er det normalt å ha sterke smerter i nederste delen va ryggen, i korsryggen/halebeinet og smerter under navlen?

sitter med så mange ? i hodet og blir liksom ikke helt klok...

Fortsetter under...

heisann....

trist høre.... håper det går bra med deg... Hvor langt var du komt???

jeg hadde en utskraping for 14 dager siden i går.... og jeg sluttet helt å blø på lørdag....:-) men det har ikke vært mye.... så jeg har vel gått mye bare med et truseinnlegg... men 5 dager etter utskrapingen fikk jeg skikkelig mens smereter og det ble mer blødninger... og det varte i 4 dager ...akuratt som en vanlig mens for meg... jeg X fingrene for at det var det det var.... men det er vel for gått til å være sant ;-)... men håpet er jo det viktigste....

jeg hadde også litt smerter den første uken etterpå innimellom.... men ikke veldig vondt men kanskje mer som litt ubehag....

men det ssom er så vanskelig er jo at det er en hel haaug med teorier... og det er litt fustrerende når man hølrer forskjellig fra fagfolk.... vi må nok bare stole på at kroppen ordner opp!!!!

klems

Heisann igjen....

Jeg var 12+5... det er jo nå ca 5 uker siden.... fordi først tok jeg denne pillekuren og trodde lat var fint men på ul 14 dager etter var det selfølgelig ikke det og da ble det utskarping... men etter utskapingen hadde jeg små blødninger i 14 dager.... og 5 dager etter utskapingen hadde jeg jo på en måte mens..... og i daqg fikk jeg positiv EL test... så da er det jo helt på dagen i syklusen så da regner jeg med at det var mens jeg hadde ;-)

Siden du skriver reise til tr.heim å prøve... er det da prøverør du mener....???

X fingrene for at det ordner seg snart.... men sikkert lurt å bare slappe av disse 14 dagene og la kroppen få den tiden.....

klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...