Misa+spire i magen<3 Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Og mens lignende smerter.. er tr på vei? :-(
CI82 Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Det er vel like mye symptom på tr som på graviditet. Irriterende at det er så mye som er likt...
zassy☆ Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Hadde dette 1 dag bare jeg, så ble det tørt igjen, men forsto det slik på pernillesiden at det virker som tr er på vei dette sto: "Noen får lotion og/eller melkeaktig utflod også dagen(e) rett før mensen starter, det kommer som regel av at livmorslimhinnen har begynt å bryte sammen og lekker ut fuktighet." Så jeg mistet motet i grunn, venter tr til helga da. får håpe det ikke er symptom på tr til oss begge. lykke til.
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Jeg har også dette. Jeg mistet håpet da jeg så på bildene av cervix gjennom en hel syklus, hos ei som ikke var gravid. Hadde slik hvit melk/krem utflod helt fra EL frem til første mensdag. Men så sier jo også folk at det er graviditetstegn! Syns bare det er rart at jeg har hatt menssmerter i to uker, og kremet utflod, og ikke sett et knyst til TR enda.
Misa+spire i magen<3 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2010 mamma07 her, skiftet nick :-) hehe, snakk om hvit kremet utflod.. i stad kom det masse, og nå sitter jeg her da med skikkelig menssmerter. Bare venter på at mensen kommer nå.. Kjenner den er på vei. Dritt! Negativ test i dag, 2 dager før IKM. Zassy, var nok ikke gravid nå da. Hehe! Men håper du har rett i at det kommer snart :-) Lykke til dere!
zassy☆ Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Hei misa, fått masse hvit utflod jeg også nå, så tr kommer vel hvert øyeblikk :/ ikm om 3 dager her. Jaja, kanskje vi havner på samme pp-tråd neste gang
Misa+spire i magen<3 Skrevet 25. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2010 Hei zassy! Jeg er plutselig ikke så sikker på at TR kommer allikevel jeg.. I går hadde jeg super menssmerter, lang bak i korsryggen som ilte nedover beina. Orket nesten ikke å stå. Var helt sikker på at TR var på tur. I går kjente jeg livmortappen, som jeg syns var hard og åpen. Men i dag er jeg helt uttørket innvendig, når så vidt livmorhalsen, og tappen har vendt seg ned mot rumpehullet på en måte. Den står ikke lenger mot skjeden.. Var skråsikker på at TR kom, men nå er jeg plutselig litt i tvil om at testen viste negativt fordi det var to dager før ikm. Kanskje eggløsning var senere enn jeg tror? Kan jo hende kroppen tuller litt enda etter p pille slutt. Jeg blir gal av dette... Men jeg håper jo enda.. I såfall har jeg en merkelig måte å få mensen på... I tillegg kan jeg klemme ut væske ut av brystene, og over i går hadde jeg brystspreng (!) Så jeg vet ikke jeg :-p Blir helt tullete av dette her. Men jeg tester hvertfall ikke før etter helga om TR ikke har kommet. Har du noe symptomer da?
zassy☆ Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Så spennende da misa Ingen symptomer her nei, hvit rik utflod, kremete liksom, har kommet og gått litt, en dag var det masse, så ble det tørt igjen, så er det litt når jeg tørker meg etter toalettbesøk, men ikke noe å snakke om liksom Testet i dag jeg, blendahvit, hehe. Så nå skal jeg prøve å ikke teste mere, venter bare på tr, som jeg tror skal komme lørdag, men mulig sønd-mand..så får se, har ikke tr kommet til mandag tar jeg kanskje en ny test da Lykke til, du har jo masse sympt. da! Blir utrolig spennende å se hva som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå