Gå til innhold

EL-blødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutta på mini-pille i begynnelsen av september. Forrige syklus varte i 40 dager, og jeg har egentlig det som utgangspunkt denne gangen også (tester ikke el). Derfor hadde jeg som utgangspunkt om at jeg skal ha el 30 november. Men pga utflod jeg hadde for noen dager siden, har jeg tenkt at el skulle komme sånn ca igår (og dermed litt mer normal syklus). Og på søndag fikk jeg en liten blødning, bare sånn at det kom på papiret. Det samme skjedde igår på morgenen, og på morgenen nå idag igjen. Noen som har erfaring med el-blødning, og eventuelt hvor mye som kommer? Jeg lurer fordi jeg trodde el-blødning ikke kom mer enn 2 dager på rad, men siden jeg hadde litt idag igjen lurer jeg på om det kan være noe annet..men hva har jeg rett og slett ikke peiling på i tilfelle...:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er vanslig med EL-blødninger. Husker at jeg gikk og ventet på mensen etter SA. Etter 4 uker kom det litt blod på papiret og jeg hadde veldig vondt nederst i magen, så da tenkte jeg at det var mensen som var på vei og jeg puttet inn en tampong. Men da kom det aldri noe mer. Fikk ordentlig mensen 2 uker etter, så jeg regner med at det var EL-blødning jeg hadde da. Syklusene blir ofte litt ustabile etter man slutter på pillen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...