kjersti83 Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Noen som har erfaring med akupunktur mot bekkenplager og ryggplager? Evt i kombinasjon med fysikalsk behandling? Har en viss peiling på hvilke øvelser jeg skal gjøre og andre tiltak fysisk sett men vil prøve noe mer som lindrer smertene. Utfører øvelser regelmessig. Kan få gratis aktupunktur på føedavd samt til kommunal jordmor så er heldig slikt sett:)
67-modell Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Jeg har hatt bakkenløsning siden jeg var et par måneder på vei. Har prøvd akupunktur hos fysioterapeut og det hjalp litt. Etterhvert har jeg gått over til varmebehandling, "strømimpulser" og massasje hos samme fysioterapeut. Det er ikke noe hokus pokus, men mykner iallefall opp. Greit å benytte seg av det som finnes, merker at det hjelper den første tiden etter hver behandling.
Puppemamma Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Ja! jeg har hatt bekkenløsning helvete siden dag nr 1 omtrent i graviditeten. Prøvde først behandling/mest trening hos fysioterapaut - syns ikke det virka spesielt mye. Deretter byttet jeg til naprapatbehandling etter ca 1-2 mnd med fysio. Han fikk knekt opp veldig mye og hadde ganske stor effekt av behandlinga. Behandlinga der stoppa opp for ca 2 måneder siden - da begynte han å sette akupunkturnåler pga at jeg spurte etter det - og det har virkelig hatt STOR effekt. Nå er mitt største problem med bekkenløsninga en muskel som sitter i hofta som irriterer og stråler nedover i lår, legg og helt ned på fotbladet. Leggen verker og jeg lurer nesten på om det er betennelse. Men nå har jeg bare 2 uker igjen GLEDER meg så JØVLI mye til å slippe å ha vondt når jeg sitter, står, går osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå