<3Minesmå<3 Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Noen av dere som har prøvd dentinox mot kløe i gommene til baby? Mini er snart 5 mnd nå å det klør visst noe sinnsykt inni munnen. Han sikler å biter på alt å på kveldstid er det et styr uten like å få han til å sovne.. Synes synd på han når jeg vet at han ikke har det godt.. :s Hvilken erfaring har dere ved bruk av dentinox? Funker det ?
Gjest Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Har brukt det nå som tennene er på vei opp og det funker sånn delvis. Da hun bare klødde i gommene så fikk hun biteringer og hun likte veldig godt en som kunne legges i kjøleskapet. Den var kald og god. Prøv bitering eller Dentinox. Smør litt på gommene og se om det hjelper.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Synes ikke det har ghjulpet her, hverken med babyen jeg har nå eller forrigemann...
MammantM Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Jeg brukte selv dentinox på meg selv for noen år siden da jeg hadde tannpine og det hjalp MASSE til meg. Og det er tydelig at det hjelper godt på snuppa mi også. Men det klør ikke så mye til henne. Det er heller vondt!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Har aldri merket noen effekt av Dentinox her i gården dessverre, da det var som verst måtte vi ty til Paracet istedet (ved 2-årsjekslene spesielt)
benelen Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Her roer snuppa seg når hun får litt på gommen om kvelden og natten. Om det er fordi det har en lindrende effekt eller om det er fordi hun blir så opptatt av smaken er usikkert
Kate77 Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 Synes det virker noen ganger, men andre ganger ikke. Det kommer nok an på hvor vondt det er. Gir paracet dersom dentinoxen ikke gir resultater. Har som ei av de andre her prøvd den på meg selv da jeg hadde en liten betennelse i tannkjøttet, hjalp veldig godt!
Siamese Hellhound Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Synes det hjelper litt, men ikke nok... Og så inneholder det jo masse alkohol, så vil ikke bruke det for mye...
Gjest Skrevet 24. november 2010 #9 Skrevet 24. november 2010 Her har den ikke virket! Tar gjerne imot anbefaling av en god bitering. Fant og mista en i utlandet i fjor, helt genial for der var hele biteringen bitering så trengte ikke å finne riktig ende eller noe slikt. Har flere "fine", men de er hun ikke noe glad i. Fant en på apotek1 som er tynn og "eggeformet" som er veldig lett å holde i, med en liten tupp på! Den har hun brukt mye, men akkurat nå er den helt borte så må ut og lete etter ny i morgen! Fikk paracet for første gang i kveld i håp om en god natts søvn for oss alle! Hun har våknet opp helt sykt mye på natten siste par ukene, og ekstra urolig på dagen (sikkert fordi hun sover så lite på dagtid i tillegg)
Gjest Skrevet 24. november 2010 #10 Skrevet 24. november 2010 http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=345 Sånnher bitering var det storebror likte så godt! Tror jeg må ha en sånn (apropo tråd om å bruke mye penger i permisjonen.. jada..!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå