Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

legen sjekket meg for to uker siden, og sa jeg var moden.

og jeg får inn en finger ( + litt til ) i livmormunnen. vil det sa si jeg har litt åpning ? og jeg kjenner godt hodet når jeg kjenner etter oppi der =P

jeg er førstegangs så har mange rare spørsmål jeg lurer på. men jordmoren jeg har jobber ikke hver dag, og legen min er sykemeldt :P så vanskelig å finne en å spør :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mange uker er du på vei når han skjekket deg?

eg er 39 uker og har ikkje blitt skjekket om åpning og moden?

føler på en mate at han ikkje bryr seg

Skrevet

jeg ble sjekket på sykehuset for 14 dager siden. var da i uke 32+2 da var livmortappen bare 2 cm, (skulle ligge på 3,5 -4 cm egentlig ).

og de tok en prøve oppi der når jeg lå i en slik gynekolog stol, og den var positiv så de sa jeg var moden.

så jeg er på sengeleie fortsatt, slik at ikke noe skal bli fremprovosert som de sa.

Skrevet

Hei..

Så fint at du ikke har født enda blir ikke så langt opphold på nyfødt hvis det skulle skje nå eller om en uke eller to, kanskje ikke opphold på nyfødt i det hele tatt:)

Ja da har du åpning 1 -2 cm jeg hadde det i sist svangerskap fra uke 28 og gikk helt til uke 38 da jeg ble igangsatt pga svangerskapsforgiftning.

Fødselen gikk fort da....

Skrevet

nei, jeg trodde jo det skulle skje for to uker siden, da de stoppet fødselen.og jeg har fått lungemodningssprøyte.

og legen spådde jo at fødselen skulle skje innen de to ukene. men neida. her er jeg med magen enda:P

men da nærmerer det seg vel enda mere når det er åpning =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...