Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Og hvor mange språk? En jeg kjenner snakker fem språk flytende, blir helt fasinert skulle ønske jeg kunne flere språk selv.. Har prøvd å studere spansk, men jeg klarer rett og slett ikke å lære meg det. Skjønner en del da...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 En venninne snakker norsk, engelsk, fransk og arabisk flytende. Jeg snakker engelsk og fransk flytende.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Har venner som snakker norsk, engelsk og nederlandsk flytende, og norsk, engelsk og tysk. Selv snakker jeg baren norsk og engelsk flytende, og tysk meget gebrokkent...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Svigerinnen min snakker flytende norsk, engelsk, tysk , russisk og spansk. (hun er fra romania) Eksen min snakker norsk, tysk, engelsk, mandarin og sspansk.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Jeg snakker norsk, fransk og engelsk flytende. Jeg kan også meget gebrokkent tysk, litt russisk og litt arabisk. Mannen snakker norsk, fransk, engelsk og tysk flytende. Gebrokkent russisk og litt arabisk og litt japansk. Gutten vår mumler, grynter og hyler på fransk og norsk. :-P
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Huff, jeg blir rett imponert over dere her. Jeg snakker elendig engelsk, kan gjøre meg forstått, men ville nok fått store problemer om jeg skulle holdt en forelesning på engelsk:( Ellers kan jeg litt fransk sånn helt enkelt.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 2 av tantebarna mine snakker norsk, engelsk og spansk flytende . Bestemoren min snakker norsk, engelsk og irsk flytende ,men foretrekker å snakke litt blanding av alt + pluss litt egenkomponerte ord .hehe Jeg snakker norsk ,engelsk og thai + litt finsk . Samboeren min snakker norsk, engelsk og samisk .
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #9 Skrevet 23. november 2010 Jeg snakker flytende norsk, islandsk, ferøysk, dansk, engelsk, tysk og spansk. Men har lyst å lære enten fransk eller italiensk. Har ei venninne som snakker flytende islandsk, spansk, engelsk, fransk og studerer kinesisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå