@melie Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Noen som har forslag til fine guttenavn med tre stavelser? Gjerne noen som ikke er av de mest populære, men ikke de mest "sære" heller.. Gjerne noe fra bibelen.. Og fint hvis det passer til Maria
Cornelianelia Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Jonatan Johannes Mathias Matheus Oliver Nikolai Benjamin Martinus Marius - kanskje litt dårlig match med Maria Tobias Bastian William Ferdinand Kristoffer Andreas Julius Adrian Ble litt lett blanding der. En del av disse er jo ganske poppis - men var de jeg kom på i farta.
Gjest Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Andreas Johannes Matteus Jonatan Abraham Simeon ikke-bibelske: Martinus Olaus Olaves
@melie Skrevet 23. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2010 Tusen takk!! Mange fine forslag her!!!
♥ Herligheten ♥ Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Joakim Tobias Andreas Mathias Joanthan Nikolas Nikolai Kristian
sommertiara Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Lasarus Jesaja Jeremias Samuel Sakarias Esekiel Gideon
LilleBitteliten Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Joel - nydelig bibelsk navn. Ellers, hva med Levi?
LoveDove Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Sjokkerende få slike på min liste, kjente jeg nå... Nicolas er fint. William er nydelig, men dessverre litt pop. Johannes ...var det jeg klarte å koke opp sånn på stående fot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå