Lukkelukken og bebibror Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Jeg tok meg nettopp en dusj. Når jeg vasker meg nedentil pleier jeg å (beklager detaljer) "grave" ut litt utflod. Denne gangen støtte jeg på noe veldig hardt, og rundt i "taket" av skjeden. Altså den siden som på en måte går opp mot skambeinet. Måtte jo kjenne litt etter! Er det hodet til babyen??? Fikk litt sånn sjokk, det har ikke vært der før, hehe Magen har sunket, og han ligger langt nede i bekkenet. Løp å sjekk dere og, hihi
KEJ78 Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Det er hodet ja... Hadde det sånn med førstemann når hodet var festet på slutten... Nå 2 gang har ikke hodet festet seg, kjenner ikke noe hode oppe i skjeden.. Enig, merkelig følelse....
Lukkelukken og bebibror Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 Whææ! Så skummelt på en måte!
Lillemy89 Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 akkurat det samme har jeg kjent en liten stund. noe hardt og rundt. tenkte kanskje det var hodet, men var ikke sikker hehe men legen har sagt hodet til babyen er godt nede i bekkenet så er det jo logisk at det er hodet nå har jeg vært moden, livmortappen var 2 cm for to uker siden, slimproppen har gått, og nå kjenner jeg hodet helt der nede spent på når lillemann kommer ut
Margarita -- Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Unnskyld at jeg spør, men hvor langt inn kjente du?? Jeg og samboer hadde sex, og da kom han liksom ikke så langt inn uten at det gjorde skikkelig vondt! Virket som han buttet i noe.. Men tør ikke kjenne..
Lukkelukken og bebibror Skrevet 23. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2010 Ja, jeg tenkte på hodet med en gang, men så tenkte jeg litt etterpå at det kanskje ikke var det. Men da er det det da! Spennende! Jeg er 34+4, altså høygravid, i dag!
Gulljentene Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 ooooææææææ!!!!! Nesten litt creepy! Jeg tør IKKE å kjenne! Da hadde jeg følt at hun kom ramlende ut hvilket øyeblikk som helst
Lillemy89 Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 jeg brukte langefigeren når jeg kjente. å da kræsjer den i det jeg tror er hodet. så er jo ikke alt for langt inn.
snart mamma til nr 2:-) Skrevet 23. november 2010 #9 Skrevet 23. november 2010 Næh,så utrolig spennende! Hvor mange uker er du??
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 23. november 2010 #10 Skrevet 23. november 2010 Jeg kjenner hodet godt i skjeden jeg og! Han ligger langt nede, og det går hardt utover blæra...synes det var skikkelig ekkelt til å begynne med, men var sånn med nr. 2 også, så ikke noe farlig, bare rart!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 23. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 23. november 2010 34+4, høygravid i dag! Kjente ikke langt inn liksom, bare sånn rundt utgangen og litt inn. 3 cm kanskje.
snart mamma til nr 2:-) Skrevet 23. november 2010 #12 Skrevet 23. november 2010 Ok,hehe:-) Tør ikke kjenne etter her;-)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 23. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 23. november 2010 Ble litt satt ut, jeg gjorde det
Margarita -- Skrevet 23. november 2010 #14 Skrevet 23. november 2010 Men hvordan kan man ha sex da, når hode ligger tre cm inn i skjeden?? DEt er jo ikke mulig????
Margarita -- Skrevet 23. november 2010 #15 Skrevet 23. november 2010 Og hva med livmorhalsen da, ligger den så langt ned også? Eller?
Lillemy89 Skrevet 23. november 2010 #16 Skrevet 23. november 2010 jeg klarer faktisk ikke å ha sex lengre. det er blitt så trangt og hovent i skjeden. samtidig som jeg har en samboer som er redd for å sette igang noe, eller dulte borti babyen som han sa hehe livmorhalsen min ligger releativt langt ned. for jeg får inn en finger der =P
Lillemy89 Skrevet 23. november 2010 #17 Skrevet 23. november 2010 men det ligger ikke 3 cm inn i skjeden hos meg. det er på lengde med langefingeren.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 23. november 2010 Forfatter #18 Skrevet 23. november 2010 Altså, jeg kan gå lengre inn i skjeden! Det er bare oppe i "taket" av skjeden jeg kjenner hodet, som det tydeligvis da er
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 23. november 2010 #19 Skrevet 23. november 2010 Dere tuller ?!?! Jeg er førstegangsfødende, og jeg trodde hodet var vesentlig lenger oppe enn 3 cm inn i skjeden =P Det der var freaky! Ikke pokker om jeg tør å kjenne etter... haha jeg så for meg at babyen skulle ut på langtur før han nærmet seg skjeden.. Men er jo som sagt førstegangsfødende, så jeg har jo ikke peiling
Lukkelukken og bebibror Skrevet 23. november 2010 Forfatter #20 Skrevet 23. november 2010 Det er liksom på lengden med peke- eller langefingeren. Så det er kanskje noen cm lenger, litt vanskelig å måle det Men må jo trykke litt oppover! Ikke sånn at jeg stanger i hodet om jeg stikker fingeren inn liksom
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 23. november 2010 #21 Skrevet 23. november 2010 Det er jo veldig forskjellig hvor høyt oppe ungen ligger da, kommer an på størrelsen på bekkeninngangen og hvor tøyelig ligamentene som holder livmor er.. noen får jo aldri ungen ned i bekkenet før langt uti fødselen, så vi er forskjellig..ramler ut gjør den ikke uansett, så lenge livmorhalsen er lukket.. men ubehagelig kan det jo være å ha hode langt nede.. blir jo tyngre for skjedemuskulaturen.. Er jo uansett ikke noe farlig å kjenne etter, det forandrer jo ingenting om man vet hvordan ting er plassert.. jeg liker iallefall å vite tingenes tilstand...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå