Gå til innhold

Dager igjen 23.11.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får starte denne trådenidag, jeg, da.

Idag er jeg nede i 12 dager igjen på nedtellingen :P Om bare 2 dager er jeg på det tidspunktet da fødselen til førstemann startet...riktignok tok det ett døgn da, men hun kom 9 dager før termin - kommer til å irritere meg grønn når/hvis jeg passerer den dagen :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40! Høygravid i dag! :D

Skrevet

8 dager!

Skrevet

42 dager, 2 dager igjen til høygravid :D

Skrevet

80 dager igjen :) halvveis til høygravid og jeg har bursdag i dag:D

Skrevet

25 dagar. Jammen går det unna! Er innstilt på å gå over, så eg ikkje blir så lei. Men eg håpar så klart at eg slepp det...

Skrevet

30 dager igjen :-)

Skrevet

Gratulerer med dagen, bebijulie :) Jeg har 30 dager igjen idag!!

Skrevet

14 dager igjen i dag...og kroppen er rar, hadde mye vonde kynnere i natt, våknet ca hver time...frøkna har flyttet kroppen midt på magen min, har alltid ligget mot høyre side, og nedpress som stråler ut i bena...Håper det er noe på gang snart. Men får uansett dato for igangsetting på fredag :) Da er siste UL :)

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

45 dager igjen :)

Skrevet

9 dager, skal si det går sakte =P

Skrevet

menstermin var i går og i dag er det 4 dager igjen til ul-termin. herre, håper det skjer noe snart! føles ikke sånn. hver morgen er jeg like skuffet for at det ikke har skjedd noe. huff.

Skrevet

64 dager igjen! Tålmodigheten lenge leve! Jeg holder ut :)

Skrevet

7 dager igjen! Yeey :) I dag har jeg hatt hinsides mye kynnere, og jeg har ikke hatt kynnere i det hele tatt i svangerskapet.. så kanskje han nærmer seg ?

Gratulerer med dagen til deg som hadde bursdag =D Nyyyyte kake og oppvartning i dag! =D

Skrevet

50 dager igjen:))

Skrevet

10 dager....sliten.......dårlig dag i dag.......litt tårer og ........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...