Gå til innhold

Håper virkelig jeg er gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal man telle fra første dag i forrige mens sant??

jeg har en syklus på 26 dager.. og forrige mens beg 29 okt..

de siste mnd har jeg fått sånn brunt utflod , slim 1-3 dager før mens, men denne gangen ingen ting, og jeg skal ha mens i dag egentlig, tør jeg håper jeg er gravid? er så virkelig ønsket dette..

Men kroppen har liksom "lurt" meg ett par ganger før...

Så nå går jeg bare hjemme å surrer og venter... , jobber bare som vikar så er ikke så mye jobbing liksom..

jeg er litt øm i brystene, har vært små kvalm og eier ikke matlyst...

og begynte å grine når samboeren min skulle på jobb igjen etter å ha vært med meg og min datter til tannlegen.. vil jo ikke si det er normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Sånn har jeg det også.. men jeg har ikm på fredag. Tok test i går, men negativ.. men øyner fortsatt et lite håp.

Mine symptomer:

Ømme bryst

Veldig "vått" utflod

Mensmurringer

Eier ikke matlyst

Helt utmattet - Orker ingenting

Livmorhals står høyt oppe.

Drømmer HVER eneste natt om postiv test selv om jeg har fått negativ.

MEN, kjenne jeg meg selv rett spiller kroppen meg ett puss.

Har du ikm i dag, så ta en test :-) Lykke til!

Skrevet

ska se om samboer kanskje husker å kjøpe en test.. hehe

men vet liksom ikke helt om jeg tør å ta enda,fordi jeg mistet i januar, da tok jeg test tidlig.. er så redd for å miste igjen, fordi dette her er ett stekt ønske.. har ei jente på 4 år fra før og samboer ingen barn..

men hvordan vet du at livmor halsen står høyt oppe?

jeg føler også jeg har "vått" utflod, føles ut som om mensen kommer..

Skrevet

Jeg kjenner meg selv ganske godt innvendig for å si det sånn. Hehe. Er en av de som følger meg livmortappen veldig hver dag ;-)

Huff, skjønner du er redd for å miste igjen.. Men må en annen side er det jo greit å vite om man er gravid også da :-)

Jeg har også en datter på 3 år og 7 mnd :-)

Skrevet

Sist jeg var gravid så kjente jeg på tappen, og da visste jeg at jeg var gravid før testen viste gravid :-))

men nå syns jeg det er litt vanskeligere å forstå meg på den siden jeg har født før. :-) Nå er det liksom alltid åpent der, så og si..

Skrevet

kjenner meg tydlivis ikke så godt innvendig.. hehe. for jeg aner ikke hva dere snakker om, og blei frykelig nyskjerrig.. hehe..

kjenner det er litt irriterende med all denne "våte" utfloden, føler liksom at mensen kommer hele tiden..

tror nok samboer må en tur på apoteket for meg.. jeg vil vente, men klarer det virkelig ikke.. hehe. få se hva han husker...

Skrevet

Jeg klarer ikke vente mer!! Skal ta en test i morgen tidlig! 2 dager før ikm.

Si fra hva testen din viser! :-)) Kanskje vi kan følges til 1. trimester!

Skrevet

jeg skal ta test i morra tidlig om samboer husker å kjøpe test...

føler jeg stadig løper på å do å kikker.. føler mensen skal komme hver gang jeg kjenner noe vått i innlegget.. men har litt utflod skjønner jeg.. hehe..

men vil ikke håpe for mye heller.. siden jeg er blitt litt "lurt" før liksom, på at jeg føler meg gravid også kommer den dagen etter jeg skulle hatt den.. hehe...

lykke til ;);) får si hva testen din viser også..

Skrevet

tok en test i går, men den var negativ, kanskje tidlig?

fortsatt ingen mens eller tegn til mens.. hadde sex i går og kom ingen blod da heller..

så håper enda..

symtomene er fortsatt der...

Skrevet

Hei! mamma07 her. Skiftet nick :-)

Blææ.. IKKE GRAVID viste testen min i dag tidlig og nå har jeg kjempe menssmerter, så nå kommer nok mensen i løpet av i dag eller morgen! HUFF! Da går vi inn i 3. pp ..

Kan jo hende du er gravid da.. Krysser fingerene for deg! Hold meg oppdatert da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...