Gå til innhold

hjelp nytt et klesspørsmål! bilkjøring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye har dere på barna deres i bilen når dere skal kjøre langt?? 2-3 timers tur??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker å ha body, strømpebukse, en bukse, en genser, sokker, lester, en tynn lue og kanskje ullgenser hvis det er kaldt.. . Så har jeg ullteppe over han :)

det er jo ganske varmt i bilen, men kan være trekk!

S

Skrevet

Så lite som mulig. Bare litt mer enn jeg ville hatt på henne inne hjemme. Kommer an på om bilen allerede er varm når jeg setter henne inn. Jeg pleier å bruke en tynn fleece jakke, lue og pledd. Pleddet og lua tar jeg av når bilen har blitt varm. Det er utrolig hvor varmt det blir i disse bilstolene....

Skrevet

Vi har kjøpt en kjørepose i dun på barnashus, så han har bare på seg ei lue og ei strikka jakke... holder i massevis. Er godt og varmt inni den posen, Ei god invistering synes nå vi ;))

Skrevet

åh takk jenter:) skal å lang kjøretur i morgen å tenkte det ville være alt for varmt med utedressen:)

Skrevet

Vi har også dunpose fra barnas hus. tidligere hadde hun bare på ullbody med bukse og så inn i posen, men nå blir det jakke i tillegg. og lue så klart :)

Skrevet

enig med juligull<3 kjøp en dunpose,er helt supert! Er utrolig digg å ha så slipper man den evige påkledningen med lag på lag:) er beste investeringen jeg har gjort denne gang iallefall:) Jeg kjøpte min på kid og den er faktisk større enn den på barnashus så jeg kan bruke den på neste bilstol også:) Og i vognen da:) Og den er billigere enn den på barnas hus. Kjøpte min for 300 kr på tilbud,koster 500 til vanlig,men absolutt en god investering!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...