KKV80 Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Og feirer med å vaske babyklærne i dag! Barnerommet er ferdig, og alt er kjøpt inn. Skal bruke resten av tiden på å slappe av, siden formen ikke er helt på topp. Men alt i alt så koser jeg meg bare egentlig om dagene Enn dere andre? Ferdig med forberedelsene? Lenge igjen? Formen?
nr 4 i magen på overtid Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 47 dager igjen her:) Lykke til med innspurten:) Begynner å nærme meg slutten på forberedelsene her også. Ha en flott dag!
hilde og gutta Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Det har jeg også.Da er vi helt likt vi da. Og så skal jeg også begynne å vaske i dag. Nå er det bare 10 dager igjen så er vi høygravide.Hvordan er formen din? Jeg skal inn på sykehuset snart,for å bestemme om det blir ks eller vaginal fødsel.Har et ganske så stort barn nå,og det ligger i tverrleie og jeg har et lite bekken. Er litt usikker på hva jeg vil. Ha en fin dag videre:)
KKV80 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2010 Skal faktisk på sykehuset neste mandag, for å bestemme om det blir ks eller vaginal fødsel. Fikk beskjed sist at hvis det blir vaginal fødsel så blir den satt i gang. Så da får jeg en eventuell dato og Blir greit å vite. Formen er litt varierende. Sliter med bekkenet, svimmelhet og kynnere. Ikke så lett å bevege seg lengre, siden magen min er diger. Bærer og på ett stort barn. Men alt i alt gleder jeg meg. Forrige gang ble det akutt ks, pga av løsning. Sønnen min ble bare 6 måneder, døde av hjertefeil. Så dette er en stor glede for meg. Ventet lenge på dette, og de finner ikke no feil på hjertet til prinsessa i magen Og det er en stor lettelse Blir spennende å høre hva de sier på sykehuset, sabahilde Ha en super dag videre dere og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå