Gå til innhold

50 dager til termin :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og feirer med å vaske babyklærne i dag! Barnerommet er ferdig, og alt er kjøpt inn.

Skal bruke resten av tiden på å slappe av, siden formen ikke er helt på topp. Men alt i alt så koser jeg meg bare egentlig om dagene :)

Enn dere andre? Ferdig med forberedelsene? Lenge igjen? Formen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

47 dager igjen her:)

Lykke til med innspurten:) Begynner å nærme meg slutten på forberedelsene her også.

Ha en flott dag!

Skrevet

Det har jeg også.Da er vi helt likt vi da. Og så skal jeg også begynne å vaske i dag. Nå er det bare 10 dager igjen så er vi høygravide.Hvordan er formen din?

Jeg skal inn på sykehuset snart,for å bestemme om det blir ks eller vaginal fødsel.Har et ganske så stort barn nå,og det ligger i tverrleie og jeg har et lite bekken. Er litt usikker på hva jeg vil.

Ha en fin dag videre:)

Skrevet

Skal faktisk på sykehuset neste mandag, for å bestemme om det blir ks eller vaginal fødsel. Fikk beskjed sist at hvis det blir vaginal fødsel så blir den satt i gang. Så da får jeg en eventuell dato og :) Blir greit å vite.

Formen er litt varierende. Sliter med bekkenet, svimmelhet og kynnere. Ikke så lett å bevege seg lengre, siden magen min er diger. Bærer og på ett stort barn.

Men alt i alt gleder jeg meg. Forrige gang ble det akutt ks, pga av løsning. Sønnen min ble bare 6 måneder, døde av hjertefeil. Så dette er en stor glede for meg. Ventet lenge på dette, og de finner ikke no feil på hjertet til prinsessa i magen :) Og det er en stor lettelse :)

Blir spennende å høre hva de sier på sykehuset, sabahilde :)

Ha en super dag videre dere og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...