Gå til innhold

Blør litt :-( :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å blø litt igår...ikke vondt eller noe.

Ringte legevakta,men de sa bare at de ikke kunne hjelpe meg.

Blødde ikke med de 2 andre jeg har så litt bekymret.

Tenkte å ringe legen snart....er jeg overhysterisk???

Noen som har erfaring med dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Hvor langt er du på vei??

Jeg har også blødd litt i min 5 uke, går sykemeldt med beskjed om å ta det helt med ro, ikke løfte eller husarbeid. har hvert å tatt ny Hcg prøve i går og håper på stigende svar i dag.

Skjønner at du bekymrer deg. ring legen og be om hcg prøve og sykemelding.

Slapp av og tenk positive tanker, du er ikke alene....

Trøsteklem

Skrevet

Hei <3 <3 <3 <3 <3 <3!

Er blodet ferskt eller brunt og gammelt?

Jeg har blødd litt fra og til nå i over ei uke og legen sa at det var helt normalt, spesielt rundt den tiden du egentlig skulle ha menstruasjon. Du må bare senke skuldrene og puste med magen, dette går nok bra ! :)

Klem

Skrevet

Ta kontakt med legen din og få en henvisning til ultralyd... eller ta en privat ultralyd- det kan være helt normalt å blø men det kan også være tegn på noe annet?? Du er absolutt ikke overhysterisk. Og ja jeg har samme erfaring - 2 barn fra før, ikke blødd i de svangerskapene.... det tok flere dager før jeg endelig fikk grått meg til ultralyd. Det gikk ikke bra for meg, men det kan godt hende det går bra for deg!!!!! men bare en ultralyd kan betrygge deg tror jeg?? Jeg blødde ikke så mye heller, men ifølge legen på sykehuset har ikke mengde blod noe betydning for utfallet- en kan blø masse og det går bra og en kan blø lite og det går ikke bra... tenk ihvertfall positive tanker!!!! kanskje ikke morsomt å få råd fra en det ikke har gått bra med, men lykke til ihverfall!!!!!!!

Skrevet

Så lenge det er lite blod og ingen smerter så er det faktisk veldig normalt i 1. trimester. Det sa Anne Stensløkken gynokolog på Balder klinikken i Oslo.

Skrevet

Snakket med legen og fikk beskjed om at de ikke trodde det var noe så lenge jeg ikke hadde vondt eller var dårlig på noen måte.

Har sluttet å blø nå så får bare håpe alt er ok...

Hvis man mister får man vell vondt og blør en del????

Skrevet

Tusen takk for svar...

Legen sa det ikke var farlig så lenge jeg var frisk...så håper det.

Skrevet

jeg opplevde det samme i forrige svangerskap, i uke 11. Hadde heller ingen smerter og ingenting var galt :)

Skrevet

jeg opplevde det samme i forrige svangerskap, i uke 11. Hadde heller ingen smerter og ingenting var galt :)

Skrevet

Tusen takk for alle svar...

Sluttet å blø igår,men tilbake idag...prøver å være rolig på det så lenge jeg ikke føler meg dårlig på noen måte...

Men man blir jo litt bekymret alikevel :-)

Skrevet

Måtte bare svare her, jeg blør en til to dager i uken nå. Ultralyd viser ingenting galt, har hyperemesis og Hcg på 80000( starten av uke 7)

Den ene legen på sykehuset sa at jeg blør fra livmoren, men det kan komme på grunn av endringene som skjer i et svangerskap. Vissnok noen som blør langt ut i svangerskapet før det stopper.

Sjekk at hcg er stigende og ta innvendig ultralyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...