Miiinniii Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 I morges fikk jeg positiv CB-test som viste "Gravid 1-2 uker". På bruksanvisningen står det at 1-2 uker etter unnfangelse betyr 3-4 uker hos legen. Når man kan ta første ultralyd etter 8 uker, er det 8 uker etter legens beregning? Jeg er så glad i dag og håper at alt skal gå bra..
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Gratulerer sååå mye!!! Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast og blir hos deg! Blir så glad av å lese alle som får postiv test! Jeg trodde man tok ordinær ultralyd først etter 12 uker, men jeg tror det er etter legens beregning.. ALtså, hvor langt DU er på vei, som er 2 uker lenger enn fosteret ble unnfanget:) Korrekt meg om jeg tar feil dere andre. Ha en flott dag og kos deg med følelsen!
Miiinniii Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 Tusen takk! Det blir en spennende tid fremover.. Jeg har lest at man skal leve normalt, men er det noen ting man bør unngå de første månedene, mon tru? Fly for eksempel? Jeg viljo gjøre alt jeg kan for at den lille spiren blir hos meg. Lykkeønskninger til deg i prøvingen, ønskersegspire:)
drømmehjerte Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Gratulerer!!! Jeg tror de regner uker etter legens regninger når man skal på UL. Lykke til!!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Gratulerer så mye! Lykke til i tiden fremover og kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå